SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 5

Status
Not open for further replies.
Voorkapje eens in z'n geheel op de Nelli geschroefd :W, maar denk dat ik helaas niet m'n kappen gespoten heb voor Meppel (dit was wel de bedoeling :()

[IR]http://i29.photobucket.com/albums/c288/Izimo/DSC00422.jpg[/IR]

[IR]http://i29.photobucket.com/albums/c288/Izimo/DSC00424.jpg[/IR]
 
Voorkapje eens in z'n geheel op de Nelli geschroefd :W, maar denk dat ik helaas niet m'n kappen gespoten heb voor Meppel (dit was wel de bedoeling :()


Je bent niet de enige, ik ga ook zonder omdat het niet af is dusja.

Jammer dan hoor :p
 
Stimmt :W

Ik heb zin in weekend Meinerzhagen -:- -:-


Nemen we dit jaar een camera mee om al die ellende eens vast te leggen van mensen die pleuren e.d :7
Of 10m voor je neus flikkert een carterkap van een anderee scooter af tijdens het terug rijden naar de startlijn ghehehe wat een figuren daar :D

Of een compleet carter vliegt eronder vandaan :D

@ Rene & Izi: Busje mat zwart doet worden :!


Edit: Net gebeund :D. Was vanmiddag (voor jullie gisteren :p) aan het beunen met mijn vertandingslager. Had geen zin om naar de dealurt te gaan en ook geen zin om een lagertrekker te kopen. En kreeg te horen dat slijpen ook wel wou :D

Zo gezegt zo gedaan:

Ik had nog wat zooi maar dat is vanavond waarschijnlijk weggegooid door me pa.
DSC00389klein.jpg


Klein sneetje maar verder niks geen schade :p
DSC00392klein.jpg


Nu kan ik morgen mijn vertanding erin knallen en alles opbouwen :D. Kheb Danny al gevraagd of die zin had om te helpen :p
 
Last edited:
Stage,stage en nog een stage.... Ben toe aan een lekker dagje blazen en de gezelligheid :W

Vanavond/morgen subje lassen en dan kan het opbouwen beginnen :)
 
@ pepijp,

Same here ik zit nu de hele dag in de belasting aangifte's :X

Ja en als je geen zin, hebt maak je ze gewoon ff zoek toch :D


Zeg kan je die van Rene van Ginkel niet ff snel behandelen hij is via de post gekomen +ralf+
 
Ik zit niet bij de belastingdienst zelf gelukkig :p wel kut dat ze ze kwijt waren k had dr al n stuk of 50 verstuurd :+
 
Ook bij de sprints gaat de volgende regel in gebruik genomen worden :

RIJDEN IN HET RENNERSKWARTIER = ONMIDDELLIJK DISKWALIFICATIE

Een waarschuwing geven was voor een aantal rijders vorig jaar niet 'streng' genoeg, dus helaas moet het maar zo...
 
Volledig mee eens, wat mij betreft mogen ze je licentie ook wel afnemen bij een tweede keer.
 
Ook bij de sprints gaat de volgende regel in gebruik genomen worden :

RIJDEN IN HET RENNERSKWARTIER = ONMIDDELLIJK DISKWALIFICATIE

Een waarschuwing geven was voor een aantal rijders vorig jaar niet 'streng' genoeg, dus helaas moet het maar zo...

Weet je hoever lopen :p


Nee goeie regel :) vooral ook voor de veiligheid van kijkers / kinderen die met papa mee zijn e.d. :)
 
Ook bij de sprints gaat de volgende regel in gebruik genomen worden :

RIJDEN IN HET RENNERSKWARTIER = ONMIDDELLIJK DISKWALIFICATIE

Een waarschuwing geven was voor een aantal rijders vorig jaar niet 'streng' genoeg, dus helaas moet het maar zo...


Njaaa , dus ook niet heel ff testen een paar meter ?















(K):p
 
Jullie maken er wel grapjes over,
maar ik weet bijna zeker dat er wel een paar pannenkoeken tussen zitten die de regels niet kennen.
 
of niet willen kennen en dan is het janken als iemand ze pakt.

Iedereen is gewoon gewaarschuwd en moet het reglement kennen.
 
Ga ik zometeen wel ff testen :)

Fokking lekker weer dus ik ga even een test rondje maken maar :W
 
Veel mensen denken volgens mij ook dat het reglement pas ingaat als de sprints beginnen...

Als je 's ochtends voor het inschrijven aan komt bij de sprint en je gaat bij het uitladen al 'ff een stukje testen' kan je weer inpakken :rolleyes:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top