SBO Sprints 08 - Slap geouwehoer topic # 5

Status
Not open for further replies.
Klopt dat het lang is, maar er zijn geen andere pagina's voor weggevallen, maar juist extra toegevoegd. Vond het zonde om er dingen uit te halen namelijk !
 
Dernet ook nog geknalt :W

Paar dikke Rollin' burns gezet :# zal filmpje ff online gooien als ik op me eigen pc zit :#
 
Een special report van een sprint/race scooter :W. Zo'n verhaal wat ook altijd wel in de Scoot'in staat. Vind dat ook altijd wel leuk om te lezen :p
 
Ik ook, maar wel een erg lang stuk gewoon. Ook wel leuk om te horen van een ouwe rot hoe het vroeger er aan toe ging :)

juist dat het zo lang was vond ik vet :W heb het helemaal gelezen.

Het forum staat er al vol van :)
Of willen jullie deze gekopieerd hebben met wat foto's in een magazine ?

Ik vind het best leuk dat er af en toe een soort special in staat. Er rijden genoeg vette scooters rond waar geen project pagina van is. En een project pagina is toch iets anders als een mooi verhaal met toffe foto's in een magazine.
Kan natuurlijk ook gewoon een interview met een rijder oid zijn. Iig dat mensen zichzelf, hun vrienden en/of tegenstanders terug zien in het blad, dat voegt wel wat toe.
 
wat ik altijd erg interresant vind is interviews met SBO rijders, zoals Jerno, Joël etc ervaren mensen gewoon die hun visie over scootersprints/races en SBO vertellen. Het luc foekema artikel was zeker goed, wellicht een tikkeltje te lang, maar inderdaad stukken weglaten zou zonde zijn geweest :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top