SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 9

Status
Not open for further replies.
werd overigens net gebeld door de scootin':P

Wanneer ze foto's konden nemen van m'n dragster:P
Had hun ca. een jaar geleden een mailtje gestuurd ofzo?8P
 
ja he:+.

Ik ben zondag ook op zoetermeer om maarten en bas geestelijke ondersteuning te geven. :+
Ohja en inclusief oranje gips :W.
 
Het gaat nu wel weer wat beter, maar had gisteren wel flinke koppijn en was goed duizelig.
Gaat nu wel beter, maar wel pijn in me bek.




er staat duidelijk bij dat ik hem normaal voorbij reed, en pas toen ik hem ong. 5 meter gepasseerd was weer gas gaf. en ik reed er ong. 1.5 tot 2 meter naast. Ook was het nog eens maandag gisteren?


Ik wilde die vent opzich ook wel terugrammen, maar eerdat ik weer een beetje helder was, was ie alweer verdwenen.
Ben nu weer een middag vrij, dus hoop dat ie hier weer fietst achter het huis rond hetzelfde tijdstip.
En ik ben geen vecht typetje dus direct terugslaan had ik toch niet gedaan, daar was ook deze klap sowieso te hard voor.
Met de blote vuist maak ik die vent sowieso niks.

Snap t wel hoor :-: , met geweld los je die dingen niet op, zijn fout.
 
Ben de afgelopen dagen lekker aant klussen aan de zip. hij word gewoon netjes !! :|
Das niet helemaal mijn stijl, dus misschien eind van de week iets kapot maken ofzo.

Zo is het bij mij dus ook gegaan! opzich niet geheel verkeerd, kan ik je zeggen ;)

Even hier op terug komend :P
Hij word toch niet zo netjes als verwacht. Kappen worden pas na zoetermeer prof gespoten, dus nu nog effe met oud kappensetje en velgen met een spuitbusje.

Op de voorvelg blijft de verf absoluut niet zitten, druipt er gewoon vanaf.
Gelukkig maar, toch nog een beetje mijn oude vertrouwde stijl.

desalniettemin zal hij een stuk netter zijn als op meppel :W
 
dan nog ben je een verschrikkelijke wezenloos als je gelijk gaat rammen..

Tuurlijk moet je het ook vanuit het perspectief van de ander bekijken. Maar als je dan linea recta gaat slaan op iemand creeer je juist het tegenovergestelde. Alsof bob nu bij zichzelf denkt :Goh nu ik ben geslagen door een oude vent ga ik niet meer rijden:S . Zo'n vent moeten ze een LOI cursus communicatie geven dan leert die ook nog is wat ipv als een haatsmurf door het leven te gaan :P.

xje


leidse onderwijs instellingen, merel
 
Hoe zit het tussen Servien en Bas? Durft Bas de strijd nog aan eigenlijk?

Ik heb niet meer afgesteld bij BAS dus het word huilen met de pet op denk ik. Ik heb niks meer aan dat hok gedaan, en servi zn hok boekt nogal.
Desalniettemin gaan we wel gewoon een sprintje doen!
 
blokje heb ik net ff getuned.
In elkaar zetten heb ik nou echt geen zin meer in. alles gaat weer mis, ouders die zeiken over benzinelucht, water uit die tyfus slangen overal.
alles wat muurvast zit van de vloeibare pakking.

Gaat weer lekker kut dus...
 
als je geen vervoer hebt heeft BAS dat ook wel voor je:

url
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top