SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 9

Status
Not open for further replies.
jij denkt dat een paar meiden achter een vent aan gaan rennen die net iemand naar de grond heeft geslagen :P

Whaha, vrouwen doen niks. uit ervaring

maar damn, lullig voor je,

[internetheld]ik had die gast al lang met zn hoofd op de uitlaat gedrukt[/internetheld]

nee maar ff serieus, je had toch wel IETS kunnen doen? misschien was t hans klok wel, met de wind verdwenen :X
 
die vrouwtjes waren met die gast verdwenen ja :P

ze willen nie bij een looserT staan die word gemept door een voorbijganger :|

neej was ma grapje he:*

opsporen die gast, en hard terugmeppen! is tog focking niet meer normaal...
 
Een oude brompot slaat je niet zomaar KO denk he? :P

Goed kut voor je...


Damn, Dit weekend word echt supervet! :P
 
je heb ze er bij zitte hoor..

er is trouwens niet veel nodig om iemand KO te slaan..

hoop btw op lekker weer zondag !
 
Moet je allemaal voor lief nemen bij deze hobby,heb wel vaker filmpjes gezien iemand die met een honden riem aan het zwaaie was.
Dat kwam ook nog maar goed af,heb zelf ook wel is gezeik gehad.
 
meer dan je denkt, en al helemaal als je op een scooter zit :D

Maarja, iedereen is jong geweest.. moet die man toch snappen?

sommige niet..
die zijn vanaf 10 jaar meteen volwasssen geworden en hebben meteen alles via het boekje gedaan..en nooit iets verkeerd

het enigste wat bij die mensen verkeerd is dat is hun zelfbeeld ;)
 
Uhm als jij op je ouwe dag, (op zondag) even geniet van de rust op de fiets en komt er op eens zo'n rotjong met een scooter 50cm van je af met 100km/h, dan kan ik me voorstellen dat ie schrikt en daarom boos is... zie t ook ns van een ander zn oogpunt. Niemand doet iets voor niks.
 
Uhm als jij op je ouwe dag, (op zondag) even geniet van de rust op de fiets en komt er op eens zo'n rotjong met een scooter 50cm van je af met 100km/h, dan kan ik me voorstellen dat ie schrikt en daarom boos is... zie t ook ns van een ander zn oogpunt. Niemand doet iets voor niks.

dan nog ben je een verschrikkelijke wezenloos als je gelijk gaat rammen..

Tuurlijk moet je het ook vanuit het perspectief van de ander bekijken. Maar als je dan linea recta gaat slaan op iemand creeer je juist het tegenovergestelde. Alsof bob nu bij zichzelf denkt :Goh nu ik ben geslagen door een oude vent ga ik niet meer rijden:S . Zo'n vent moeten ze een LOI cursus communicatie geven dan leert die ook nog is wat ipv als een haatsmurf door het leven te gaan :P.

xje
 
Nou daar ben ik het niet met jou eens, af en toe heb ik wel eens zien om mijn vuist en arm te strekken richting een pizzakoerier..
 
Het gaat nu wel weer wat beter, maar had gisteren wel flinke koppijn en was goed duizelig.
Gaat nu wel beter, maar wel pijn in me bek.

Uhm als jij op je ouwe dag, (op zondag) even geniet van de rust op de fiets en komt er op eens zo'n rotjong met een scooter 50cm van je af met 100km/h, dan kan ik me voorstellen dat ie schrikt en daarom boos is... zie t ook ns van een ander zn oogpunt. Niemand doet iets voor niks.


er staat duidelijk bij dat ik hem normaal voorbij reed, en pas toen ik hem ong. 5 meter gepasseerd was weer gas gaf. en ik reed er ong. 1.5 tot 2 meter naast. Ook was het nog eens maandag gisteren?


Ik wilde die vent opzich ook wel terugrammen, maar eerdat ik weer een beetje helder was, was ie alweer verdwenen.
Ben nu weer een middag vrij, dus hoop dat ie hier weer fietst achter het huis rond hetzelfde tijdstip.
En ik ben geen vecht typetje dus direct terugslaan had ik toch niet gedaan, daar was ook deze klap sowieso te hard voor.
Met de blote vuist maak ik die vent sowieso niks.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top