SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 9

Status
Not open for further replies.
Ben de afgelopen dagen lekker aant klussen aan de zip. hij word gewoon netjes !! :|
Das niet helemaal mijn stijl, dus misschien eind van de week iets kapot maken ofzo.

Zo is het bij mij dus ook gegaan! opzich niet geheel verkeerd, kan ik je zeggen ;)
 
Nee het moet wel veilig blijven en zie niet echt nog punten waar ik heel veel in gewicht mee ga winnen.

Klopt, 5kg ofzo zul je er niet meer afhalen nee ben ik bang, maar hier en daar zijn er nog wel dingen te doen (veilig)

Maja eerst zo maar eens kijken wat het rijd zeker?
 
Klopt, 5kg ofzo zul je er niet meer afhalen nee ben ik bang, maar hier en daar zijn er nog wel dingen te doen (veilig)

Maja eerst zo maar eens kijken wat het rijd zeker?

Pcies 40 kilo + rijder van 60 kilo dat gaat wel goed komen. Op Meppel was het ding 10 kilo zwaarder en toen ben ik al 5e geworden(2 runs gemaakt ofzo). Powertester geeft nu wel gruwelijke tijden weer.
 
Ik ben benieuwd man! 41KG is wel een heel net gewicht hoor, met dat gewicht kan je zeker mee met de rest. En 100KG totaal is relatief licht vergeleken met de rest denk ik!

Ik vinden je velgen nice :) Misschien beter polijsten?
 
Ik ben benieuwd man! 41KG is wel een heel net gewicht hoor, met dat gewicht kan je zeker mee met de rest. En 100KG totaal is relatief licht vergeleken met de rest denk ik!

Ik vinden je velgen nice :) Misschien beter polijsten?

Ja komt nog geen tijd meer voor. Voor Zoetermeer nog paar kleine aanpassingen doen dan is ie klaar.
 
Pcies 40 kilo + rijder van 60 kilo dat gaat wel goed komen. Op Meppel was het ding 10 kilo zwaarder en toen ben ik al 5e geworden(2 runs gemaakt ofzo). Powertester geeft nu wel gruwelijke tijden weer.

Goed bezig, maar..

hou die tijden maar voor je :W, ik sta naast je op zoetermeer ;)
 
ga ik zonet ff een rondje blazen op de rox, haalde wat fietsers in op gewoon een normale manier/snelheid. fietsers voorbij en hop gas erop, kom ik wat vriendinnen tegen, dus stopte ik ff daar. komt er een vent langs gefietst, vind je dat normaal? ik zeg: ''wat? die herrie?'' hij zeg ja en je snelheid. dus ik zeg ''ja''. gooit z'n fiets op de grond en slaat me half knock out...

Tegen de tijd dat ik weer iets helderder was wilde ik hem achterna om hem eens goed van zijn fiets te trappen, zie ik heel die vent gewoon niet meer (1 lange rechte dijk:S)

Hopelijk kom ik hem nog tegen...
 
das kut maarja [moraalridder mode] moet je maar niet met je opgevoerde scooter op straat rijden [ /moraalridder mode]
 
ga ik zonet ff een rondje blazen op de rox, haalde wat fietsers in op gewoon een normale manier/snelheid. fietsers voorbij en hop gas erop, kom ik wat vriendinnen tegen, dus stopte ik ff daar. komt er een vent langs gefietst, vind je dat normaal? ik zeg: ''wat? die herrie?'' hij zeg ja en je snelheid. dus ik zeg ''ja''. gooit z'n fiets op de grond en slaat me half knock out...

Tegen de tijd dat ik weer iets helderder was wilde ik hem achterna om hem eens goed van zijn fiets te trappen, zie ik heel die vent gewoon niet meer (1 lange rechte dijk:S)

Hopelijk kom ik hem nog tegen...

Kijk eens aan...eigenlijk heb je dus 2 redenen om je helm de volgende keer op te zetten :7

Maar even zonder dollen, dat slaat natuurlijk nergens op...hoop ook voor je dat je hem nog eens tegen komt!
 
ga ik zonet ff een rondje blazen op de rox, haalde wat fietsers in op gewoon een normale manier/snelheid. fietsers voorbij en hop gas erop, kom ik wat vriendinnen tegen, dus stopte ik ff daar. komt er een vent langs gefietst, vind je dat normaal? ik zeg: ''wat? die herrie?'' hij zeg ja en je snelheid. dus ik zeg ''ja''. gooit z'n fiets op de grond en slaat me half knock out...

Tegen de tijd dat ik weer iets helderder was wilde ik hem achterna om hem eens goed van zijn fiets te trappen, zie ik heel die vent gewoon niet meer (1 lange rechte dijk:S)

Hopelijk kom ik hem nog tegen...

WTF BOB ??

Binnenkort maar eens een rondje dordt maken met de auto zeg ik:P
 
jij denkt dat een paar meiden achter een vent aan gaan rennen die net iemand naar de grond heeft geslagen :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top