SBO Sprints 08 - slap geouwehoer # 9

Status
Not open for further replies.
Ik heb niet eens MWS stickers op me zippa 8P.
3 van ons zijn in Subaru blauw 2008, niet te missen :+.

Heb het niet zo met Purno, doe het liever in het echt ivm naar een scherm te kijken...
Weet niet waar jij van opgewonden raakt :X.
 
ga ik zonet ff een rondje blazen op de rox, haalde wat fietsers in op gewoon een normale manier/snelheid. fietsers voorbij en hop gas erop, kom ik wat vriendinnen tegen, dus stopte ik ff daar. komt er een vent langs gefietst, vind je dat normaal? ik zeg: ''wat? die herrie?'' hij zeg ja en je snelheid. dus ik zeg ''ja''. gooit z'n fiets op de grond en slaat me half knock out...

Tegen de tijd dat ik weer iets helderder was wilde ik hem achterna om hem eens goed van zijn fiets te trappen, zie ik heel die vent gewoon niet meer (1 lange rechte dijk:S)

Hopelijk kom ik hem nog tegen...

Kon je ''gave'' je niet helpen?

:henko:
 
Ik heb niet eens MWS stickers op me zippa 8P.
3 van ons zijn in Subaru blauw 2008, niet te missen :+.

Heb het niet zo met Purno, doe het liever in het echt ivm naar een scherm te kijken...
Weet niet waar jij van opgewonden raakt :X.


Dus ik met me EPC blauwe zip met epc stikkers moet zoeken naar een subaru blauwe scooters met MWX stikkers en MSW sprinters erop.

Moet wel goedkomen. Normaal zoek ik niet graag naar balwu op straat maar deze keer maak ik een uitzondering.

en over die purno, het echte werk is zeker beter!




en waar ik echt goed in ben, is onzin lullen, dus neem me niet altijd te serieus,
behalve als ik over tostie's praat daar mag niet mee gespot worden !
 
Dus ik met me EPC blauwe zip met epc stikkers moet zoeken naar een subaru blauwe scooters met MWX stikkers en MSW sprinters erop.

Moet wel goedkomen. Normaal zoek ik niet graag naar balwu op straat maar deze keer maak ik een uitzondering.

en over die purno, het echte werk is zeker beter!




en waar ik echt goed in ben, is onzin lullen, dus neem me niet altijd te serieus,
behalve als ik over tostie's praat daar mag niet mee gespot worden !

Niet fucken met thijse zn tosti's dat zijn de beste 9||6

Gooi die cayennepeper er zondag is op thijse!! Die heb jij nog geloof ik!!
 
Dus ik met me EPC blauwe zip met epc stikkers moet zoeken naar een subaru blauwe scooters met MWX stikkers en MSW sprinters erop.

Moet wel goedkomen. Normaal zoek ik niet graag naar balwu op straat maar deze keer maak ik een uitzondering.

en over die purno, het echte werk is zeker beter!




en waar ik echt goed in ben, is onzin lullen, dus neem me niet altijd te serieus,
behalve als ik over tostie's praat daar mag niet mee gespot worden !

Duidelijk, even dat ik het weet.
Dus jouw obsessie is tosti's?

En ik zal nog wel even een MWS sticker plakken.
 
kweet niet of vasco het gedaan heeft maar ik hoorde iets over thijsen tostie stikker op zijn sprinter, hoe lijp kun je het hebben :p
 
Ik heb niet meer afgesteld bij BAS dus het word huilen met de pet op denk ik. Ik heb niks meer aan dat hok gedaan, en servi zn hok boekt nogal.
Desalniettemin gaan we wel gewoon een sprintje doen!

JahJaah :D Gaan we zkr doen ! Mijn hok loopt ook takke slecht :) Komt mooi uit denks :)

Hoe zit het tussen Servien en Bas? Durft Bas de strijd nog aan eigenlijk?


tuurlijk. komt goud vassie !
 
hij was toch de bocht uitgevlogen of was dat iemand anders,
Dan zal hij wel wat onkruid aan boord hebben ,
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top