Denna Soes Bolkont 16 May 2008 #742 Dat was volgas. Was duidelijk te horen. Op het juiste punt gehouden met de achterrem. Dat was idd een kerel van HJ tuning.
Dat was volgas. Was duidelijk te horen. Op het juiste punt gehouden met de achterrem. Dat was idd een kerel van HJ tuning.
Jordi. EPC/RST 16 May 2008 #743 erg knap van die kerel dan:W met achterrem doe ik het hem nog niet na.
P Pepijn#205 Well-Known Member 16 May 2008 #744 Ik heb daar nog een filmpje van, van die prorace runner. Gelijk bij de start bij groen licht de lucht in tot het einde van de baan, en nog winnen ook :W
Ik heb daar nog een filmpje van, van die prorace runner. Gelijk bij de start bij groen licht de lucht in tot het einde van de baan, en nog winnen ook :W
Danny Phantom Ja, van tv ja! 16 May 2008 #745 zal henrico wel zijn geweest At pepijn, upload dat filmpje eens
Johan. Well-Known Member 16 May 2008 #746 verchroomd runner frame da's puck verbaas me dat dat ding nog rijd eigenlijk
Dirk. Well-Known Member 16 May 2008 #747 Heule is ook geen 150 meter. Maar alsnog leuk als je een sprint zo uit rijd.
I Ilonka Well-Known Member 16 May 2008 #748 Jordi #130 said: erg knap van die kerel dan:W met achterrem doe ik het hem nog niet na. Click to expand... Ik doe het wel even voor op zoetermeer
Jordi #130 said: erg knap van die kerel dan:W met achterrem doe ik het hem nog niet na. Click to expand... Ik doe het wel even voor op zoetermeer
Speezkeesz Zilhouette Z4 cup! 16 May 2008 #751 ik ook niet gelukkig ben ik om 3 uur vannacht wel klaar
Dirk. Well-Known Member 16 May 2008 #752 Moet nog beginnen.. Zo eens naar A'dam cruisen met dit schijtweer.. Iemand hok kopen trouwens?
Speezkeesz Zilhouette Z4 cup! 16 May 2008 #753 nOOOOHHHHH Its the DON :~ cilinder en krukas gaan die los?
Jordy... Well-Known Member 16 May 2008 #756 Jordi #130 said: als jij 150 meter volgas met je wiel boven de grond kan rijden krijg je van mij een krat pils :winner: Click to expand... Das is geen probleem dus dat kratje is snel verdiend je voorwiel heeft geen goede grip als je volgas rijdt, daarvoor zijn ook de stuurdempertjes. Je wiel maakt maar heel licht contact met het wegdek
Jordi #130 said: als jij 150 meter volgas met je wiel boven de grond kan rijden krijg je van mij een krat pils :winner: Click to expand... Das is geen probleem dus dat kratje is snel verdiend je voorwiel heeft geen goede grip als je volgas rijdt, daarvoor zijn ook de stuurdempertjes. Je wiel maakt maar heel licht contact met het wegdek
kees 38.8KG 22.2HP 6.83s 16 May 2008 #757 Daarom. In het kader van het kan nog lichter, zou ik gewoon je voorwiel en voorvork eraf halen joh Pak je weer een KG of 8
Daarom. In het kader van het kan nog lichter, zou ik gewoon je voorwiel en voorvork eraf halen joh Pak je weer een KG of 8
Frank "Because racecar" 16 May 2008 #759 Helaas kan je dit project schrappen :+ Je komt namelijk niet door de keuring :* Je moet een werkende voorrem hebben :# :W
Helaas kan je dit project schrappen :+ Je komt namelijk niet door de keuring :* Je moet een werkende voorrem hebben :# :W
Jordy... Well-Known Member 16 May 2008 #760 die kan dan wel in de buddy denk ik, trommel zonder velg en een kabel met hevel. Staat nergens waar die moet zitten die voorrem
die kan dan wel in de buddy denk ik, trommel zonder velg en een kabel met hevel. Staat nergens waar die moet zitten die voorrem