SBO sprints 08 - slap geouwehoer # 8

Status
Not open for further replies.
en toch blijft het speculeren over wat er nou precies gebeurd is en wat de oorzaak/oorzaken was/waren. Zoiets is afhankelijk van heel veel variabelen en dit kan je niet zomaar op 1 variabele gooien. In nederland zit het wel goed met de veiligheid voor zover het kan desalniettemin blijft het een motorsport.
Wat denkt men als je over motorsport begint? Dat is toch gevaarlijk..

Haha,ik zit nu in de les met focking snel internet op mn telefoon!Nu ben ik altijd online opt forun!

dit was ff een test of hij het doet!
Xx:p

Haha,ik zit nu in de les met focking snel internet op mn telefoon!Nu ben ik altijd online opt forun!

dit was ff een test of hij het doet!
Xx:p

Wie van jullie zit er op De grote voort in Zwolle dan?
Zag net 1 van jullie kamikaze team lopen volgens mij :P

een opmerking zoals, fietsspul afschaffen, is een domme en niet beargumenteerde opmerking. zulke dingen moet je niet hier zeggen. het onnodig frezen in velgen is 10x gevaarlijker dan een stevig fietswiel, heb je weleens gekeken met wat ik rijd... denk het niet, dus kom eerst eens kijken en dan geef ik een toelichting, mijn wielas is zelfs 12mm, wat bij een oud model zip dacht ik 10mm is.....

weet je al hoe een 2takt motor werkt?

ONTOPIC!

@ Kenny, hij beslist om daar te gaan rijden, maar in NL (en daar, en andere landen) beslissen mensen ook te gaan rijden en brengen bijvoorbeeld ANDEREN in gevaar. als ik val door stommiteiten en ik blesseer of verwond iemand anders zou ik vervelend vinden.

wij maken het met zijn allen veilig niet de crew, niet jij, niet ik, maar WIJ.

op dit forum proberen mensen mee te denken en zo een sport/hobby te kunnen blijven voortzetten.
verder zit het zwabberen vooral in het gewicht van de voorzijde. en..en..en, maar een stuurdmeper die goed werkt, kan ook een lichte zwabbering door niet voorkombare oorzaken (steentjes, of wheelie 1cm vand e grond en net je stuur draaien) beter voorkomen worden.)

mijn verhaal geeft dus aan, dat mensen maar wat doen en dat deze dood van een te jong iemand niet had gehoeven. en een paal zou in principe moeten worden afgeschermd. meerdere factoren dus.

het gaat erom dat mensen hun spullen goed moeten monteren en dat de veiligheid bij een valpartij beter kan zijn, of dat er goed wordt nagedacht over de consequenties. ik droeg al bij voorbaat een motorjas en een goede helm, maar dat is maar een klein deel van een pakket.

denken de SBO mensen echt na bij, wat als er wordt gevallen. het doet sowieso pijn ;)

mvg heiko

Fijn dat ik vanmorgen jouw parkeerplaats kon gebruiken toen ik naar de tandarts moest:*

Wie van jullie zit er op De grote voort in Zwolle dan?
Zag net 1 van jullie kamikaze team lopen volgens mij :P

hahahahahahaha :D

dat was ik :D

vet dat je me herkende:D

morgen ben ik er weer,,

spreek me dan ff aan aub:W

zit in dat noodhok voor chauffeursopleiding administratie..

normaal zit ik op de blaloweg 3

groet;)

@mhrntt
Je ging zwabberen omdat je afremde en dus de druk op je voorwiel verhoogde. En dat heb je verholpen door de druk op je voorwiel nog verder te verhogen? Het lijkt me niet dat dit de reden was. misschien dat je dan je stuur beter vast kon houden door de andere zithouding ?

Ik heb er geen verstand van voor de rest, en kan het technisch ook niet onderbouwen.
Maar ik vind het gewoon raar klinken. In mijn ogen zou het zwabberen erger moeten worden als je de druk op je voorwiel nog meer verhoogd als de oorzaak van het zwabberen ook meer druk op je voorwiel is.
Kan zijn dat ik er compleet naast zit ;)

maakt niet uit hoeveel hij er gebouwd heeft :P
de scooter special en superspecial machines maken ook gewoon wheelies. en hebben ook gewoon wheelspin. Dat is een feit waar je niet omheen kan.
Ook de frames die hij zelf heeft gebouwd staan op de foto met het voorwiel in de lucht.

Laten we er maar gewoon vanuit gaan dat hij volgas met een iets zwevend wiel reed. toen die ging remmen kwam zijn band waarschijnlijk scheef op het wegdek en dan gaat ie ook slingeren.

Last edited:
laten we het erop houden dat de beste jongen erge pech heeft gehad en laten we met zijn allen hopen dat het niet meer voor komt, niet hier, niet daar, nergens niet.

we kunnen zo wel tijden blijven discussiëren over de oorzaak, maar die weet niemand en spijtig genoeg kan DooD het ook niet meer navertellen.

morgen ben ik er weer,,

groet;)

ik zit daar altijd blalo weg 3:D

loop jij wel eens met een malossi petje op?:P

nog meer verkeersbord actie, levensgevaarlijk die dingen :D

97mfkn.jpg

Was dus n motorrijder uit de bocht gevlogen, en met ze kop heeft ie dit bordje dubbel gevouwen :W. Ja hij heeft nog hoofdpijn :D

morgen ben ik er weer,,

groet;)

hahah dat dacht ik al :p
herkende je nog van meppel :P
maar ik zit alleen daar op donderdag ochtend :P
Mischien zie ik je wel volgende week na de toetsen :X :P

Moet jij even langs gaan bij een gast met een verchomed runnerframe waar toen pro race onder zat. Die deed dat op meeting Heule in Belgie.

Status
Not open for further replies.
Back