een opmerking zoals, fietsspul afschaffen, is een domme en niet beargumenteerde opmerking. zulke dingen moet je niet hier zeggen. het onnodig frezen in velgen is 10x gevaarlijker dan een stevig fietswiel, heb je weleens gekeken met wat ik rijd... denk het niet, dus kom eerst eens kijken en dan geef ik een toelichting, mijn wielas is zelfs 12mm, wat bij een oud model zip dacht ik 10mm is.....
weet je al hoe een 2takt motor werkt?
ONTOPIC!
@ Kenny, hij beslist om daar te gaan rijden, maar in NL (en daar, en andere landen) beslissen mensen ook te gaan rijden en brengen bijvoorbeeld ANDEREN in gevaar. als ik val door stommiteiten en ik blesseer of verwond iemand anders zou ik vervelend vinden.
wij maken het met zijn allen veilig niet de crew, niet jij, niet ik, maar WIJ.
op dit forum proberen mensen mee te denken en zo een sport/hobby te kunnen blijven voortzetten.
verder zit het zwabberen vooral in het gewicht van de voorzijde. en..en..en, maar een stuurdmeper die goed werkt, kan ook een lichte zwabbering door niet voorkombare oorzaken (steentjes, of wheelie 1cm vand e grond en net je stuur draaien) beter voorkomen worden.)
mijn verhaal geeft dus aan, dat mensen maar wat doen en dat deze dood van een te jong iemand niet had gehoeven. en een paal zou in principe moeten worden afgeschermd. meerdere factoren dus.
het gaat erom dat mensen hun spullen goed moeten monteren en dat de veiligheid bij een valpartij beter kan zijn, of dat er goed wordt nagedacht over de consequenties. ik droeg al bij voorbaat een motorjas en een goede helm, maar dat is maar een klein deel van een pakket.
denken de SBO mensen echt na bij, wat als er wordt gevallen. het doet sowieso pijn
mvg heiko