Vinnie Well-Known Member 16 May 2008 #761 ThaZippa said: die kan dan wel in de buddy denk ik, trommel zonder velg en een kabel met hevel. Staat nergens waar die moet zitten die voorrem Click to expand... aan de voorkant lijkt me :+ anders is het geen voorrem
ThaZippa said: die kan dan wel in de buddy denk ik, trommel zonder velg en een kabel met hevel. Staat nergens waar die moet zitten die voorrem Click to expand... aan de voorkant lijkt me :+ anders is het geen voorrem
Wallie EPC EVO POWER 16 May 2008 #762 Jordi #130 said: erg knap van die kerel dan:W met achterrem doe ik het hem nog niet na. Click to expand... Heb ik toen ook gefilmt met een gare camera haha Zal eens kijken of ik het filmpje nog ergens vind
Jordi #130 said: erg knap van die kerel dan:W met achterrem doe ik het hem nog niet na. Click to expand... Heb ik toen ook gefilmt met een gare camera haha Zal eens kijken of ik het filmpje nog ergens vind
kees 38.8KG 22.2HP 6.83s 16 May 2008 #763 Vinnie said: aan de voorkant lijkt me :+ anders is het geen voorrem Click to expand... Gewoon los aan je stuur laten hangen :+
Vinnie said: aan de voorkant lijkt me :+ anders is het geen voorrem Click to expand... Gewoon los aan je stuur laten hangen :+
kees 38.8KG 22.2HP 6.83s 16 May 2008 #765 Hoeft toch niet? Alle draaiende delen dienen geborgt te zijn. Als je geen vorwiel hebt draait hij ook niet dus hoef je het niet te borgen
Hoeft toch niet? Alle draaiende delen dienen geborgt te zijn. Als je geen vorwiel hebt draait hij ook niet dus hoef je het niet te borgen
Johan. Well-Known Member 16 May 2008 #772 kees said: Hoeft toch niet? Alle draaiende delen dienen geborgt te zijn. Als je geen vorwiel hebt draait hij ook niet dus hoef je het niet te borgen Click to expand... volgens mij hebben we een gaatje in het regelement
kees said: Hoeft toch niet? Alle draaiende delen dienen geborgt te zijn. Als je geen vorwiel hebt draait hij ook niet dus hoef je het niet te borgen Click to expand... volgens mij hebben we een gaatje in het regelement
Wallie EPC EVO POWER 17 May 2008 #775 Wallie said: Heb ik toen ook gefilmt met een gare camera haha Zal eens kijken of ik het filmpje nog ergens vind Click to expand... Gevonden effe uploaden :7 Edit: [ame="http://nl.youtube.com/watch?v=_lYV3MGpr_U"]YouTube - Meeting Lint 22-05-05 HJ WHEELY[/ame]
Wallie said: Heb ik toen ook gefilmt met een gare camera haha Zal eens kijken of ik het filmpje nog ergens vind Click to expand... Gevonden effe uploaden :7 Edit: [ame="http://nl.youtube.com/watch?v=_lYV3MGpr_U"]YouTube - Meeting Lint 22-05-05 HJ WHEELY[/ame]
MHRntt TJ-tuning 17 May 2008 #777 Vinnie said: remolie/vloeistof :+ Click to expand... Gebruiken we niet bij trommelrem
pilsje oostkapelle-zeeland 17 May 2008 #778 danny([evolution] ) deed dat ook op smp op die zwart met groene sr. hij had volgens mij toen ook nog gewonnen
danny([evolution] ) deed dat ook op smp op die zwart met groene sr. hij had volgens mij toen ook nog gewonnen
Danny. Voorheen [evolution] 17 May 2008 #779 niet gewonnen was wel dope ! als iemand dat filmpje heb mag die em nu posten ik heb em namenlijk niet meer ..
niet gewonnen was wel dope ! als iemand dat filmpje heb mag die em nu posten ik heb em namenlijk niet meer ..
Jeroen#161 Nssc 70b champ 17 May 2008 #780 Addicted said: hahah dat dacht ik al herkende je nog van meppel maar ik zit alleen daar op donderdag ochtend Mischien zie ik je wel volgende week na de toetsen :X Click to expand... zit je ook @ blaloweg dan normaal? nja mischien meet ik je @ School dan wel (A) anders @ xdays of z'meer arno038 said: ik zit daar altijd blalo weg 3 loop jij wel eens met een malossi petje op? Click to expand... hahah,, nee dat niet ik zit in TCG1C woensdagschool normaal,, chauffeursopleiding ik heb vaak een kattenberg jas aan,, blauwpaars/groen(staat geen kattenberg meer op) dragsterlover said: Dat wordt een handtekening zetten denks Click to expand... haha idd:love: @ filmpje KK Feth echt ziek als je zo je tegenstander boekt
Addicted said: hahah dat dacht ik al herkende je nog van meppel maar ik zit alleen daar op donderdag ochtend Mischien zie ik je wel volgende week na de toetsen :X Click to expand... zit je ook @ blaloweg dan normaal? nja mischien meet ik je @ School dan wel (A) anders @ xdays of z'meer arno038 said: ik zit daar altijd blalo weg 3 loop jij wel eens met een malossi petje op? Click to expand... hahah,, nee dat niet ik zit in TCG1C woensdagschool normaal,, chauffeursopleiding ik heb vaak een kattenberg jas aan,, blauwpaars/groen(staat geen kattenberg meer op) dragsterlover said: Dat wordt een handtekening zetten denks Click to expand... haha idd:love: @ filmpje KK Feth echt ziek als je zo je tegenstander boekt