Ja hoor Lara zet haar auto even neer op de bezoekers parkeerplaats....Word mijn kenteken gejat.
Volgende keer gewoon weer in het rennerskwartier
sbo wordt ook genaait, die stuurd de boel terug voor reparatie en krijgt het nog halfbakke terug. Denk niet dat je hier het organiserend deel van de sbo verantwoordelijk kan stellen. Ik geef die sjonnie's in deuschland de schuld. Maar we horen vanzelf wat de organisatie erover meld tochErg jammer dat die tijdsmeting het weer niet deed. Ook al werd er voor de meeting aangegeven dat het systeem 150% werkend was.
Verder is het gewoon kansloos dat dit al de 2de van de in de totaal 3 georganiseerde meeting die gewoon niet doorgaat. Iedereen komt van heide en ver, en betaald er dik voor. En nu word je gewoon weer "genaaid" omdat het startsysteem het WEER neit doet. Ik begin me vertrouwen in SBO toch een beetje te verliezen.
Kleine kans dat ik er volgende week maandag ben.
Erg jammer dat die tijdsmeting het weer niet deed. Ook al werd er voor de meeting aangegeven dat het systeem 150% werkend was.
Verder is het gewoon kansloos dat dit al de 2de van de in de totaal 3 georganiseerde meeting die gewoon niet doorgaat. Iedereen komt van heide en ver, en betaald er dik voor. En nu word je gewoon weer "genaaid" omdat het startsysteem het WEER neit doet. Ik begin me vertrouwen in SBO toch een beetje te verliezen.
Kleine kans dat ik er volgende week maandag ben.
Wiens schuld is boeit niet zoveel, wiens verantwoordelijkheid het is wel, en dat is toch echt de SBO...
Hoe het komt geen idee, dat het gevoelige electronica is okee, maar dit slaat toch wel alles... :x
pfff echt shit dat tijde weer niet doen merja de tijde wat opgenomen waren was ik 9gende dus wel netjes!! misschien dat me nos un rooterdam wel doet of meeting erna dan wil k wel eens tegen DJ rijde met nosniet dat k ga winne maar daar draait ook niet om... gr Black Venom!!