SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #40

Status
Not open for further replies.
Je kon van te voren toch al bedenken dat polyester kwestbaar is, een paar barstjes je laat je kennen door een stuk polyester man

Maar is jou keuze, wel zonde want jij kan snelle tijden rijden
 
Je kon van te voren toch al bedenken dat polyester kwestbaar is, een paar barstjes je laat je kennen door een stuk polyester man

Maar is jou keuze, wel zonde want jij kan snelle tijden rijden
Ik begrijp het ook allemaal wel,maar gewoon op dit moment heb ik er gewoon even geen zin meer in.

IIG NIET met deze kappenset.

Ik wil me ook niet laten kennen,ik heb het blok ook niet tekoop staan dus wie weet,maar op dit moment heb ik het even gehad
 
zip in je hok duwe na de winter druit halen en dan heb je,
als het lekker weer is. zeker weer zin om met deze zip Sbo te rijden..
 
Ik begrijp het ook allemaal wel,maar gewoon op dit moment heb ik er gewoon even geen zin meer in.

IIG NIET met deze kappenset.

Ik wil me ook niet laten kennen,ik heb het blok ook niet tekoop staan dus wie weet,maar op dit moment heb ik het even gehad

Laat gewoon staan man, nu maak je alleen maar verlies in je inverstering. Gewoon ff iets verstevigen met poly, en een stickertje erover.
 
Laat gewoon staan man, nu maak je alleen maar verlies in je inverstering. Gewoon ff iets verstevigen met poly, en een stickertje erover.



Ik haal hem nu idd van verkooptopic af.

ik kijk eventjes aan wat ik met de kapjes doe. mischien laat ik het dan idd wel zo,komen wel meer dikke barsten in.

had er nu al een kortere veer op maar carb staat wat schuiner weet niet precies hoe schuin die mogen staan.
 
Last edited:
Gewoon je subframe vastmaken aan je frame en je carb hoe waterpas hoe beter.

Ik heb eventeel nog een strak type1 zadel en buddybak voor testen ed.
 
Last edited:
Gewoon je subframe vastmaken aan je frame en je carb hoe waterpas hoe beter.

Ik heb eventeel nog een strak type1 zadel en buddybak voor testen ed.


Ahh ik zie dat jou carb ook vrij schuin staat.. hmm zou best handig zijn maar weet niet of er nog een buddybak op mijn frame best..


Miss wel aan een carbon achterkap denken:p..

Maar zoals ik er nu weer over denk is het gewoon vlammen met die gebarste lak achterkap.
 
Valt mee de foto w
2zhh84w.jpg
as ook schuin geneemt
 
Valt mee de foto w
2zhh84w.jpg
as ook schuin geneemt


Hehe ok,ja me zip is achter nu erg laag dat vond ik wel gunstig maar moet dan maar gewoon x kijken op de bank of die niet te schuin staat,blokje staat nu bijna recht(veer is 28,5cm)
 
Ja, ik was er al een beetje bang voor eerlijk gezegd. Ik heb weleens gehoord hoe zwaar die L&M kap is en met polyester/glasmat kan dat niet anders als een kroepoek kap zijn. Ik zou als ik jou was gewoon wat matten er tegen aangooien en lekker verder gaan, echt veeeeeel te zonde om hem hierom te verkopen. Ik ken het wel want ik had dit ook met me zwart/gele NRG 4 jaar terug ofzo. Bij mijn blauwe L&M NRG kap scheurde de lak ook, een kap van epoxy/weefsel is gewoon veel beter voor dit soort dingen.
 
Ja, ik was er al een beetje bang voor eerlijk gezegd. Ik heb weleens gehoord hoe zwaar die L&M kap is en met polyester/glasmat kan dat niet anders als een kroepoek kap zijn. Ik zou als ik jou was gewoon wat matten er tegen aangooien en lekker verder gaan, echt veeeeeel te zonde om hem hierom te verkopen. Ik ken het wel want ik had dit ook met me zwart/gele NRG 4 jaar terug ofzo. Bij mijn blauwe L&M NRG kap scheurde de lak ook, een kap van epoxy/weefsel is gewoon veel beter voor dit soort dingen.


Alles komt goed:).


Heb je ook weer gepm'd dus..
 
Ik snap er geen reet van....

Ding was gewoon super netjes en heel?

Kan iemand hem smsen of bellen dat ie zn pm moet checke?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top