SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #40

Status
Not open for further replies.
dat ding gaf 22+ op de bank bij vas:p

Ding loopt trouwens wel behoorlijk hard hoor, maikel reed er 1 weekendje mee(damwoude en Herenveen) en heeft er toen nog 6,8 mee gereden geloof ik.

Niet heel slecht aangezien dat ding 2 uurtjes op de bank heeft gestaan toen:p


Ik heb die gozer in bleiswijk zien rijden met dat ding, hij kon er echt totaal niet mee overweg en ging echt alle kanten op8P
 
Maarja, als je EPC er bij zet word die 26,3pk wel wat geloofwaardiger uit een 7T..


8P Hoe durf je het zo te verkopen:D
 
tommy niet slecht bedoelt hoor:p heb niks tegen je maar als ik zeg dat ik een zip koop kom je meteen met een kk reactie van heuh zoveel pk,s heefd die niet enz?? die shit wil ik niet horen kom ik zelf wel achter ik kraak jou spul ook niet af ofwel??

en oscar gaa er goed vanuit dat ik dat kapje snel heb;)
 
Last edited:
Jij komt hier toch anders de achterbuurtjonge uit liggen hangen met je praatjes :|.

Ga eens snel in de speeltuin met je schepje spelen ofzo...
 
tommy niet slecht bedoelt hoor:p heb niks tegen je maar als ik zeg dat ik een zip koop kom je meteen met een kk reactie van heuh zoveel pk,s heefd die niet enz?? die shit wil ik niet horen kom ik zelf wel achter ik kraak jou spul ook niet af ofwel??

Ik hou er niet zo van als mensen onzin lopen te verkopen over spullen die ik heb klaar gemaakt, heeft niks met afkraken te maken maar met rëeel zijn. Voor de rest mag je mijn spullen best afkraken ben ik van jouw zijde vrij ongevoelig voor.
 
Dankjewel..

Nee zo bedoel ik het niet,maar ik erger me altijd aan een aantal personen hier,die tegen iedereen een grote muil moeten geven die hier nieuw op het forum komen en wel "Eens" een dom vraagje oid stellen,of nog niet "Zoveel" verstand hebben van de sprint etc etc..

Laat de mensen gewoon in hun waarde..Het is tenslotte maar een FORUM!

Al zijn der een aantal waarvoor het echt hun leven is.:*


+1
 
Spionage!



Gvd, heb je eindelijk de tijd om je pakket op de post te doen. Kom je aan bij de Jumbo(daar doen ze dus ook TNT pakketten versturen) Weten ze gvd niet eens hoe dat apparaat werkt8P
 
Spionage!



Gvd, heb je eindelijk de tijd om je pakket op de post te doen. Kom je aan bij de Jumbo(daar doen ze dus ook TNT pakketten versturen) Weten ze gvd niet eens hoe dat apparaat werkt8P


Niks tegen jumbo he!

@martyn, probeer die maar eens te vinden, in duitsland krijg je ze nog nieuw.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top