SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #37

Status
Not open for further replies.
loop gister op de scootersloop in hoorn.
kop ik ed ze afgefikte vespa tegen.:X

zogenaamd inmekaar geperst omdat er niets meer van over was.
werd nog erg vrolijk bij verteld dat de cilinder gister nog de deur uit gegaan was.
maar toen ik vertelde dat ik de jongen van die scooter kende waren dr opeens erg veel onderdelen weggegooid omdat het allemaal onbruikbaar was:+8P

foto's en filmpje gemaakt voor ed, hopen dat hij dr wat mee kan:rolleyes:
 
loop gister op de scootersloop in hoorn.
kop ik ed ze afgefikte vespa tegen.:X

zogenaamd inmekaar geperst omdat er niets meer van over was.
werd nog erg vrolijk bij verteld dat de cilinder gister nog de deur uit gegaan was.
maar toen ik vertelde dat ik de jongen van die scooter kende waren dr opeens erg veel onderdelen weggegooid omdat het allemaal onbruikbaar was:+8P

foto's en filmpje gemaakt voor ed, hopen dat hij dr wat mee kan:rolleyes:

Zulke spullen gaat altijd naar domeinen, Loef in Soest als je daar eens in die loods komt krijg je ook een harde plasser
 
fock weet je hoevaak ik naar die zin heb gekeken,en het is mij niet eens opgevallen... tog maar minder aan de groen gaan denks:p
 
Vanmiddag lekker getest met de NRG :) 5 bandjes getest en veel wijzer geworden! Wij zijn klaar voor Sluiskil!
 
Bij onze sprinters is en de TT92 en de TT91 echt een kut band, maar mijn TT92 is nog van de blauwe NRG en die 91 heeft volgens mij ook zijn beste tijd gehad :p
 
Wijsneus, heeft daar niks mee te maken.
Wil het liefst alles orginale en je weet zelf ook dat orginale onderdelen in verhouding erg duur zijn.
dit ongelofelijk duur is wil geen namaak rommel.

Nouja ik zoek wel even verder!

Goed bezig Wijsnaze :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top