SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #37

Status
Not open for further replies.
Iemand die weet of fred motoren open is vandaag?

Ik heb gebeld naar beide afdelingen maar er word niet opgenomen, maar de telefoon staat niet ingesteld als gesloten..
 
Op de 5e doe je toch niks speciaals lijkt me. Kan je net zo goed werken, mits je extra betaald krijgt natuurlijk.

Nog mensen aan de beun vandaag of allemaal bij aan het komen van gister?
 
Moet de 5e ook werken, dan wel voor 200%:) Kan erna me altijd nog te pletter zuipen in de stad dus vind het niet zo'n probleem:+
 
Ben je met ambulance afgevoerd :p ? (zag er 1tje afgevoerd worden)
Ook nog wat meegekregen van een bus met feynoord hooligans die onderweg waren om daar een beetje rotzooi te schoppen ?

Euhm bij de karaoke bar met zoon gouden warmte deken over hem heen?
want da was een kennis van me:p
Die had ff pille gekocht van iemand op straat:L

Feli vin!
 
Op de 5e doe je toch niks speciaals lijkt me. Kan je net zo goed werken, mits je extra betaald krijgt natuurlijk.

Nog mensen aan de beun vandaag of allemaal bij aan het komen van gister?


Ik ben iig nog aan het bijkomen, gisternacht en vannacht in eindhoven geweest, vanavond maar is vroeg na bed:Z

Ps: Stijn waar was je dan in ehv?

Gefeliciteerd Vin!
 
ja ik ga ook maar is vroeg naar bed en dan morge mooi beune:D

Euhm zowat heel de dag op stratum, bij dat podium en daarna op het stadhuisplein:)
 
Ja ik kan nog niet beuen, wacht nog op malossi draaibaar spruitje, en tt92, denk dat het maandag wel binnen is;)

Ikw as beetje overal in Ehv, ook nog paar uur bij psv stadion gestaan, was erg vet daar!
 
aah, ja ik heb alles af dus hij kan helemaal in elkaar weer:)
ja hoorde van meer mense dat t daar wel gaaf was, hadde we eigelijk ook ff heen moeten gaan...
Maar stadhuisplein was ook wel gaaf!
 
pizza & Whisky!


gister is een vriend vanme op ze neus geslagen.
hele kop onder het bloed.
wij allemaal denken hijs gebroke.
komt bij de dokter.

komt ie lachend naar buiten.
de dokter zei dat ik niet zoveel meer moet drinken en dat hij gekneusd is.:+


een jongen in amsterdam?
 
Op de 5e doe je toch niks speciaals lijkt me. Kan je net zo goed werken, mits je extra betaald krijgt natuurlijk.

Nog mensen aan de beun vandaag of allemaal bij aan het komen van gister?
5mei is hier altijd groot feest hoor. Bevrijdingsfestival heel de dag door live muziek van grote artiesten. Is een groter feest dan koninginnedag iig.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top