SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #35

Status
Not open for further replies.
@ mike, wat was t probleem nou dan?
Wel de ontsteking?
Je had andere stator bobine en cdi al geprobeerd toch?

Ja klopt, waarschijnlijk staat de voorontsteking ergens niet goed. Heb ook al verschillende voorsonstekingen gehad. 3/3,1/3,4/3,8 enz.

Wou niet baten. Ik probeer het van de week nog even en anders moet Karsemeijer het helaas doen voor mij.
 
Vooronsteking maakt niet uit, zolang die maar bdp vonkt. Ofdat die dat op 2 mm op 7 mm doet maakt verder niet uit, hij moet het verder er gewoon mee doen. Dus waarschijnlijk is er gewoon iets kapot.
 
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Dit zag ik in de www op iemands hyves8P


Meeting was chaos , ME enzo. Terug naar huis Leon kwijt geraakt met de rest (8 man) op een veerboot naar huis. Ben kapot van t rijden! Vanavond spulletjes bij Leon ophalen en vroeg mn bedje in. @ sjeesbeest


Edit:

Filmpje gevonden, er was nog echt tv ook:X Vanaf 2min begint het een beetje, bij 5 ofzo komt er een motorjood die geinterviewd word en weer weg gaat.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=fWHAz-0_ZG0"]YouTube- Meeting dordt 28-03-2010.wmv[/ame]
 
Last edited:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=wXo41VirnPc"]YouTube- scooter meeting almere 28/03/10 HD[/ame]

almere ten top:+
 
Toch niet van die meeting waar Misha aangifte voor gedaan had ofwel? Zou gewoon te mooi zijn:p

Eigenlijk wel triest, als er 1 iemand een tip geeft aan de politie voor een illigale scootermeeting zijn ze als de kippen bij en als een meisje aangeeft dat ze al een tijdje door een man bedreigt word doen ze niks..
 
Nou dat vind ik niet zo raar, ik denk dat puberale jeugd zich veel minder gedragen als mensen van auto meetings. Die doen hooguit hun kofferbak open om te laten zien wat voor geluid er in hun auto ligt terwijl de scooteraars allemaal op hun achterwiel gaan rijden etc.
 
Eigenlijk wel triest, als er 1 iemand een tip geeft aan de politie voor een illigale scootermeeting zijn ze als de kippen bij en als een meisje aangeeft dat ze al een tijdje door een man bedreigt word doen ze niks..

Dat is helaas de realiteit idd..
 
almere ten top:+

komen vast nogwel meer filmpjes over.
was echt een geslaagde dag.
we wilden net de scooters wegzetten toen kwam politie aanrijden.

maar ze deden niet erg veel, meer beetje checken of het goed verloopt anders hadden ze het wel groter uitgepakt dan 2 autos.

oja en die 180cc zip die gepakt was dat was onzin.
want dat was gewoon een gare ouwe zip:+

laat ze maar denken:p
 
Kansloze personen @ Dordrecht.
Ben benieuwd wat de uitkomst was, hoop niet dat het daar bij bleef (einde filmpje).
Ook jammer van aanwezigheid TV-peeps.
Ben toch tevreden dat mijn klacht gehoord is :+
 
Kansloze personen @ Dordrecht.
Ben benieuwd wat de uitkomst was, hoop niet dat het daar bij bleef (einde filmpje).
Ook jammer van aanwezigheid TV-peeps.
Ben toch tevreden dat mijn klacht gehoord is :+

afspraak was dat sbs6 en tv zender van dordt zouden komen, en als er rustig gereden werd er niks aan de hand zou zijn.
Politie stond namenlijk al op heel de route, maar op het moment dat het te druk werd er in 1x gedreigd met ME:+

wel zielig van jou, omdat ik laatst een filmpje van jou zag op een ''illigale scootermeeting''.:D
 
Nou, aangezien de mail die er aan vooraf ging vind ik het niet zo heel raar dat Misha dat gedaan heeft:p
 
Inderdaad, de meetings waar ik bij aanwezig ben worden vaak ook min of meer opgezet door mij met duidelijke afspraken dat iedereen netjes blijft rijden en goede tijd met elkaar heeft. Natuurlijk lukt dit niet altijd, maar dan spreek ik degene ook aan op hun rijgedrag maar allerbelangrijkste is dat ik mensen NOOIT oproep om gek te doen.

Reden waarom ik dit doorgaf bij de politie omdat hier dus:
a) wel werd opgeroepen om zo gek mogelijk te doen omdat er TV langskwam, veiligheidsaspect boeit me niet zo gek veel omdat ik die mensen niet ken maar punt b is voor mij heel belangrijk namelijk:
b) alles werd uitgezonden op TV, en dan krijgen we dus extra negatieve imago en wordt het verkrijgen van vergunningen voor SBO nog moeilijker.
 
De politie laat het nog wel erg lang toe. Als je er 1 op zijn achterwiel ziet rijden geef je em toch een boete?
 
Ik vraag me af wat die agent nou zei tegen die camera mensen, waren het ook echt sbs mensen of alleen omroep dord?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top