SBO Sprint - Slapgeouwehoertopic #34

Status
Not open for further replies.
1500 voor roest? waarom zou het in ******naam zo duur moeten zijn8P

nou het gewicht genomen en de oudijzer prijs kom ik ongeveer daar op uit. en aangezien het grootste gedeelte van het geld naar een gehandicapten voetbal team gaat hoeft het niet voor een appel en een ei weg.
 
:eek:hoe wist je dat

Hamburger en sla :D

lekker rustig zonder oscar trouwens.

Zo ik had ff een bikkel conditie training waar je U tegen zegt!:( De tering ben helemaal gesloopt gek:p

En het ergste komt nog, zaterdag is er hockeyfeest en ik moet het hele weekend werken met carnaval in prinsenbeek. Niet dat het heel erg is om eens een keertje het feest te missen maar als ik nu al zie hoe druk het word en vooral wie er komen:eek:

Denk dat k zaterdag maar vrij neem en een retourtje neem:+
 
nou het gewicht genomen en de oudijzer prijs kom ik ongeveer daar op uit. en aangezien het grootste gedeelte van het geld naar een gehandicapten voetbal team gaat hoeft het niet voor een appel en een ei weg.

Kijk als je die reden nou in je advertentie zet ben je verkoper:)
 
ja maar ik wil niet bekent komen te staan als iemand die met de beperking van iemand iets moet verkopen zegmaar.
 
Ik krijg mijn achterkap niet strak :(.

Iemand nog een strakke SP98 achterkap te koop? Dan bedoel ik met zijskirts erbij hea. PM maar, of zet et hier neer, wat jij wil....
 
Zoals er staat, ding is gewoon niet strak te krijgen in de korte tijd die ik had. Morgen moet het spul weg en die kap is ver van klaar. Bovendien is de kap aan de achterkant scheef aan elkaar gezet, wat eigenlijk de helft van de kap uit proportie zet :(. Als ik dat allemaal moet op gaan vullen met plamuur, kan ik bijna net zo goed een std achterkappensetje pakken :X.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top