SBO Sprint - Rotterdam 5 juni

C4rN said:
Is 7,5 seconde niet een beetje te hooggegrepen :rolleyes:?

Lijkt mij ook :) er zijn maar 2 stnd scoots die dat gehaald hebben naar mijn weten..

Ik schijn een x 7,45 gereden te hebben, maar staat nix van op de schema's

Mijn snelste en 3de tijd van de dag lag op 7,58 sec wat ik 2x gereden heb 8)
 
wat moet ik dan :p Mn bek houden en alles verkeerd doen? Nee dus :p
als ik veel vraag, leer ik alleen maar meer.. als ik naar posts van mij kijk van 2 maanden geleden bijv. kan ik mijn ogen niet geloven dat ik dat heb gezegt.
Het gaat af en toe zo snel.. :D Ik vind dat wel een goed punt.
Iig.. over rotterdam.. dit is op maandag toch? Wel kicken heb er zeker zin in ..
Kan ik eindelijk wat meerdere mensen meeten ;)
 
lijkt me wel vet dat in Rotterdam,
maar dan word het idd vanuit Duitsland door sjeezen naar rotterdam :p

ach, we zouden bij Wipkip kunnen slapen :D
 
Wim said:
Lijkt mij ook :) er zijn maar 2 stnd scoots die dat gehaald hebben naar mijn weten..

Ik schijn een x 7,45 gereden te hebben, maar staat nix van op de schema's

Mijn snelste en 3de tijd van de dag lag op 7,58 sec wat ik 2x gereden heb 8)

Vlak hem niet uit hoor;) ding wil best van hem .. zit wel wat oefening in uiteraard en wat tuning, maargoe dhij heeft zijn doel gesteld dat is ook leuk om naar te streven.
Zelf gai k proberen een tijd onder de 8 te rijden ,had nog nooit gesprint , en ook niet kunnen oefenen enz , kwam niet echt lekker van mijn plek , niet dat de zip optimaal liep maargoed.
Als we er maar allemaal zin in hebben .. Toch :D?
 
Voor de mensen die ook op de zondag (1e dag) willen kijken, ff kleine impressie van mij kant van vorig jaar :). Btw.. eerste 3 foto's zijn op plaatsen gemaakt waar publiek niet mag komen.... :p

Foto=SUKKMSBY


Foto=47HDZFJV


Foto=BEMFJ3M6


Foto=C8CIZIIV


Foto=UXAZVYUM


Foto=DDIJU73X



*edit*

hier 2 filmpjes van vorig jaar

http://media.putfile.com/RAM05_011

http://media.putfile.com/RAM05_012
 
Last edited:
Dat corona ding was ook een op tt circuit in assen. Super vet ding is dat. Als die kerel gas gaf en stuurde ging ie gewoon rechtdoor
 
Het terrein ziet er in ieder geval goed uit, asfalt zal ook wel een stukkie beter zijn dan in Driewegen...

Gaat helemaal goed komen! })
 
als de nieuw ingeschreven mensen van gisteren en vandaag tijdig alles inleveren van de inschrijfmap komt er in bijna elke klasse weer concurrentie bij :W
 
hey inne, die nieuwe ingeschreven zit ik daar ook bij :D ::p
als ik het heb stuur ik meteen alles terug, pasfoto, keuring, ik heb der zin an :)
Ziet er kickke uit, mischien wel leuk om ergens te gaan creperen :p
ferrel????
 
Bart.T@zipsp said:
hey inne, die nieuwe ingeschreven zit ik daar ook bij :D ::p
als ik het heb stuur ik meteen alles terug, pasfoto, keuring, ik heb der zin an :)
Ziet er kickke uit, mischien wel leuk om ergens te gaan creperen :p
ferrel????


uhm ferrel? ik zit zondags in duitsland waarschijnlijk:d
 
Joël said:
Het terrein ziet er in ieder geval goed uit, asfalt zal ook wel een stukkie beter zijn dan in Driewegen...

Gaat helemaal goed komen! })

Het is volgens mij een redelijk nieuw industrieterrein, asfalt is idd zeer goed daar :)
 
Red Devil Rox said:
Het is volgens mij een redelijk nieuw industrieterrein, asfalt is idd zeer goed daar :)


Nieuw asfalt wil niet zeggen dat het goed is voor sprints :)

Ik heb er iig weer zin in }) hopelijk met een snellere tijd als vorige sprint :p
 
DennisM. said:
Nieuw asfalt wil niet zeggen dat het goed is voor sprints :)

Ik heb er iig weer zin in }) hopelijk met een snellere tijd als vorige sprint :p

nieuw is het allang niet meer 8P maar tis geen asfalt waar de toplaag al rot van is en het stikt van de kuilen en gerepareerde plekken :) althans, vorig jaar nog niet :p
 
Back
Top