SBO Sprint - Rotterdam 5 juni

Raceroxie said:
Lijkt me een vet evenement.
Hopelijk is er ook nog ff tijd om tussendoor bij de autosprints te kijken.
Daniel:)
jij had het over vrij vragen maar dat is het pinkster weekend,
dus je bent zoinzo vrij haha:p

autosprint is cker vet vast wel ff kijken
 
Aerox-Evo70 said:
oh my, dit weekend ben ik zooooo brak na damwoude en meinerzhagen, hoop dat mn scooter dan nog rijdt :p
watje :+ wij zijn ook het hele weekend op meinerzhagen dus ik leg je wel op de trekhaak als het niet meer gaat:p
 
Is 5 juni een speciale dag oid? omdat het op een maandag is...

Maby kom ik wel effe kijken/mee rijden met proef licentie :)
 
Ben uiteraard aanwezig. Met compleet gespoten scooter en hopen dat ie nog beetje sneller word. Iig andere vertanding want iedereen rijd mij voorbij na ong 100 meter:p

Heb er igg nu al zin in :)
 
is het mogelijk om te overnachten van zondag op maandag? eerst zaterdag en zondag duitsland dan door naar rotterdam? lijkt me wel leuk met een groep
 
naar mijn weten kan je gewoon overnachten, van de andere acitiviteiten blijven er ook wat slapen meen ik te weten.

heb zelfs vernomen dat er een hal is waar je die nacht door kan brengen met een biertje/cola, maar weet niet of dat door gegaan is. Zou ik we kunnen na vragen, horen jullie vanaaf even van me :W
 
kweenie, er is wel ruimte genoeg opzich, ik zoek ook nog een slaapplaats, ga niet eerst op zondag naar Rotterdam krijgen om te helpen bij de rally om 's avonds weer naar huis te gaan om te slapen en maandag weer erheen rijden...
 
ik slaap wel bij me zus :)
maar als het op het evenement zelf mogelijk is, is dat natuurlijk wel gezelliger.
 
-arthur- said:
naar mijn weten kan je gewoon overnachten, van de andere acitiviteiten blijven er ook wat slapen meen ik te weten.

heb zelfs vernomen dat er een hal is waar je die nacht door kan brengen met een biertje/cola, maar weet niet of dat door gegaan is. Zou ik we kunnen na vragen, horen jullie vanaaf even van me :W

Ik hoop dat dit kan ;)
Kom ik jullie weer vervelen:W Met mijn irritante grapjes :D
 
Willy^ said:
Ik hoop dat dit kan ;)
Kom ik jullie weer vervelen:W Met mijn irritante grapjes :D


heb er nu al geen zin meer in :-:

neeh, k vind je wel goed bezig zijn met je hobby :D je wil een hoop weten, en zonder het te vragen kom je er nooit :W
 
Demmers said:
Daniel:)
jij had het over vrij vragen maar dat is het pinkster weekend,
dus je bent zoinzo vrij haha:p

autosprint is cker vet vast wel ff kijken
Ja kwam ik dus ook later achter naja alleen maar beter toch:p
 
Willy^ said:
Ik hoop dat dit kan ;)
Kom ik jullie weer vervelen:W Met mijn irritante grapjes :D

Jaah idd met je grote mond :) maja naast de stomme grapjes ben je best wel een klein beetje tovv :W

Heb er best zin in btw 8)
 
-arthur- said:
heb er nu al geen zin meer in :-:

neeh, k vind je wel goed bezig zijn met je hobby :D je wil een hoop weten, en zonder het te vragen kom je er nooit :W
;) Ja ik hoopte al dat je zoiets zou denken.. je staat btw errug goed op de foto :D

Wim said:
Jaah idd met je grote mond :) maja naast de stomme grapjes ben je best wel een klein beetje tovv :W

Heb er best zin in btw 8)

Wie heeft er hier nou een grote mond :*
Jij bent altijd zooooooo braaf :D
Ik vind je ook echt een toffe gozer ;)

Je was trouwens ook gewoon probleemloos door de keuring, samen met arthur :D

Ik ben zeker aanwezig!!
 
Last edited:
Back
Top