SBO Sprint Lemelerveld 4 Augustus 2012

Zooo, terug in het zuiden!
Top dagje vandaag. En oooooo shit wat was vrijdag avond vet Hahahaha!

Alleen die Duitsers moeten eens van dat kut systeem afstappen, met hun trainings tijden tellen niet mee "kissmyballs" !!

In de morgen rij je 6.63 , 6,57, 6,59 tellen allen niet mee.
Smiddags snelste tijd ook weer 6,63 komt vriend Diederik even in zijn laatste run 6,61 flink balen dus! Wel proficiat :p

Achja worden nog 2 leuke meetings, gedeelte eerste plaats met Diederik!
Zonder Duits systeem haha

Iedereen weer bedankt en tot in twello!!
 
5,82 incl. 5,71 ex.
daarnaast paar runs 5,7/5,8 ex gereden en overige incl. hieronder
- 5,904
- 5,90x (met bij de start van het gas)
- 5,92
- 5,95 (0,17 reactie)
- 6,0
- 6,1
 
Was als toeschouwer aanwezig gisteren,
en moet jullie bedanken voor een prima geslaagde dag!
Dankjulliewel voor de sfeer en de heerlijke rubber en A747 lucht!

Heb filmpjes gemaakt, zal link geven als het geupload is
 
Het was inderdaad super, mede door het weer natuurlijk. Hier ook de doelstelling bereikt, beker pakken en reactietijden wat stabieler; tweede geworden in de scooterspecial met 6.85 en de reactietijd zat vaak onder de 0.1. Tot in Twello!
 
toffe dag! echt geluk gehad met het weer!!!

ons apparaat wilde niet heel erg vooruit helaas 6.41 gereden met 0.1 reactie als ik me niet vergis..
HT gefeliciteerd! ding gaat eindelijk eens constant hard en recht vooruit! ff de boel oplappen, grotere nos sproeiers monteren en de 5,7 in..

Tot Twello!
 
Leuk dagje gehad, jammer van die duitsers die aanwezig waren maarja.

Was wel weer eventjes wennen na 2 jaar niet rijden. Wel super vet.

Uitslag 70c:

1e Terry van Leeuwen
2e Oscar Gräper
3e Mike.v.W.

Dikke sprint gehad met terry en oscar allebei foto finish:p

Tot twello
 
Ook heel erg goed naar mijn zin gehad. Op de sprint zelf, en de nacht ervoor:winner:

Heel vaak rood en heel veel geslapen aan de start maar uit eindelijk toch een "fatsoenlijke" run gemaakt wat me nog een 3de plek op geleverd heeft. 2de als op het laatste moment niet nog ff een halve zool onder mijn tijd had gereden, Kudt Rick:D Achja, je hebt hem verdiend:*

Nu weer Stefan met de jog opsluiten in het bankhok en wachten tot Twello, gvd al weer zin in!

Vin & Mandy weer bedankt voor de mooie plaatjes*D

HT gefeliciteerd met die belachelijk dikke tijd!
 
Prima dagje gehad!! helaas weer net niet de tijd die we graag wilden maar het had gekunt!

Zijn er mensen die enkele filmpje hebben van de Bicilindro?

en natuurlijk nogmaal gefeliciteerd Heiko en Henk ! Zieke tijd!!!
 
Gister een top dag gehad en mazzel met het mooie weer .
Na 3 seizoenen eindelijk dat goddelijke lichaam op de runnert gehesen. Aangezien mike zen broertje ook op vakantie was besloten we het zelf maar is te proberen. En met 160 kg een 7.52 neer kunnen zetten vond ik niet heel verkeerd . had Een 7.4 in kunnen zitten maar ja .

Al met al top dag . in ieder geval beter als vandaag op zandvoort , 2 sessies echt in het water gevallen helaas.

Enne de mannen ook bedankt voor de leuke dag
 
focking ziek hoor!

hopelijk geeft heiko ons de details van die run :p
0-100, topspeed e.d... ben wel eens benieuwd..
 
Back
Top