SBO Sprint - Eindhoven - 23 September

Het is echt alleen SBO zeker? anders wil ik me wel inschijven stel er is een dag inschijving:)hoor het wel(denk het niet) maja nee heb je ja kun je krijgen:p

Lijkt me duidelijk hoop echt dat elke forummember zich er aan houd,misschien is het zelfs nog stil om bij de ingang ze er extra er te over infomeren. Stel: (ze vergeten het)
Is er geen kans om een stuk rolasfalt een stukje mat neer te legen voor het burne.
Voor de sprint (alleen daar voor) stukje verder rijden daar is de start: zijn maar idee,s

Edit zat te dromen: zag dat de vraag al gesteld was (excusse)
 
Last edited:
Zeker van de partij :)

Vinden die andere gemeentes het geen probleem dan, die burn outs op het einde?

Punt bij Sittard is dat het een weg is die zelden word gebruikt en doodlopend is.

De weg die ik gebruik in Eindhoven is 1 van de 2 hoofdroutes over het industrieterrein die 24/7 word gebruikt door (vracht)verkeer.

Bovendien is asfalt niet bepaald goedkoop.
 
Het is echt alleen SBO zeker? anders wil ik me wel inschijven stel er is een dag inschijving:)hoor het wel(denk het niet) maja nee heb je ja kun je krijgen:p

Lijkt me duidelijk hoop echt dat elke forummember zich er aan houd,misschien is het zelfs nog stil om bij de ingang ze er extra er te over infomeren. Stel: (ze vergeten het)
Is er geen kans om een stuk rolasfalt een stukje mat neer te legen voor het burne.
Voor de sprint (alleen daar voor) stukje verder rijden daar is de start: zijn maar idee,s

vraag 1: is al eerder gesteld, kan er nu nog niks over zeggen

vraag 2: Nee ik ga niks regelen zoals al eerder gezegd.
 
Vorig jaar was eindhoven 100% top, goede baan goede locatie. Het enigste wat jammer was dat je aan 2 kanten met de autos stond zo kon je niet even naar de andere kant lopen. Maar dat wordt geregeld zie ik. Nu hopen dat het net zo mooi wordt als vorig jaar.
 
aanwezig, laatste sprint van het jaar en dus is goed ervoor gaan!
nu hopen op goed weer en dan komt alles wel goed!

Hop naar de volgende meetings!

Eerste jaar sbo is tot nu toe al vrij goed geslaagd! (buiten die motorische problemen dan ;))
 
Aanwezig als er daglicenties zijn.

Heb zelf een "jaar"licentie maar 2 vrienden van me hebben een daglicentie nodig omdat het busje van hem is :p

Lees het topic binnekort nog wel eens door.

Grtz
 
Ook daar:W, Ik kom uit eindhoven, dus zal een mooie plek voor jou/tom/rene vrij houden! Hoop daar natuurlijk weer op het podium te komen!
 
Verder gelden er op het terrein de Algemene gedragsregels uit het SBO reglement. Burn-outs zijn alleen toegestaan bij de start om de banden om te warmen. Buiten die plaats mag nergens worden geburnd dus ook geen massale burn sessie zoals in Sittard want dan is het meteen de laatste sprint in Eindhoven geweest. Verneuk het dus niet voor de rest door toch te gaan burnen! Ook dit jaar een zero-tolerance beleid.

Godver en ik wou nou net daar mijn band oproken :(

Maar ben der zoiezo zekers bij.
 
netuuuuurlijk aanwesig...allllleeen dit keer zonder rox.....voorn keer:p

(ik kon toch bij jou slapen he vinnie):W

zonder rox :henko:
ja kan als het goed is wel +ralf+ die avond uit met zn alle?
misschien nog meer mensen uit omgeving eindhoven die meegaan?
 
Back
Top