sbo sprint #1 etten-leur 17 april

Ik maak liever 1 vette filmpje jeweetzelluf

Omdat mijn manier van het filmen bedoeld was om van alles 1 iets te maken, dus zitten rare bewegingen in als ik het in stukjes zou posten.
 
Ben benieuwd idd Misha! Die andere filmpjes staken ook vet in elkaar:)

Trouwens nog bedankt voor het choke bij de start:+:*
 
Hele vette foto's! Jog staat er ook nog paar keer op:love:

Jammer dat er "niet veel" actie foto's zijn, die zijn ook heel vet geschoten:W
 
Hele vette foto's! Jog staat er ook nog paar keer op:love:

Jammer dat er "niet veel" actie foto's zijn, die zijn ook heel vet geschoten:W

http://ettenleur.quist-racing.com/#1.0

Hier vast een paar van mijn kant, heb van veel andere rijders ook foto's maar daar moet ik nog mee aan de slag. Ook nog een paar ''close calls'' waaronder de twin-cilinder welke over de stoep gleed, Heike die flinke sporen trok van links naar rechts, Kossen die maximaal omhoogkomt bij de start etc :)

@Misha, wel zorgen dat onze stickerbomb zippa in het filmpje komt he ;) zag dat je hem aan het bestuderen was met je camera ;)
 
Ik heb niet al te veel verschillende beeldmateriaal omdat mijn filmkunsten beperkt werden door mijn wedstrijdleidende rol... maar toch!

Vrijwel alle scooters komen erin, ik kon het niet laten dus ben alvast begonnen...

Ik hoop dat The Saints het mij vergeven (omdat ik nog wat meetings editen :+)
 
http://ettenleur.quist-racing.com/#1.0

Hier vast een paar van mijn kant, heb van veel andere rijders ook foto's maar daar moet ik nog mee aan de slag. Ook nog een paar ''close calls'' waaronder de twin-cilinder welke over de stoep gleed, Heike die flinke sporen trok van links naar rechts, Kossen die maximaal omhoogkomt bij de start etc :)

@Misha, wel zorgen dat onze stickerbomb zippa in het filmpje komt he ;) zag dat je hem aan het bestuderen was met je camera ;)


Heb je misschien ook nog foto`s van mij(#49).. ben de jonge die op heiko zijn ding reed;) Misschien ook een foto van het gestunt tegen het dranghek?:D
 
Back
Top