sbo sprint #1 etten-leur 17 april

Godverrrr, soundtrack klonk door mn headphones heel zuiverder en inderessanter dan door de speakers. Ach we maken er wat van
 
Etten-Leur.

15h1l04.jpg


2a9y8eh.jpg


2dka9w7.jpg


En Lars zijn finale run :)
2e5kygm.jpg
 
klein verslagje van mij.

dit jaar eindelijk volledig met de 86 2fast cilinder aan de start.
en dat begon zeer goed (niet duss)

1ste run groen en vol opt gas stotteren stotteren drama.

uiteindelijk van kwart over 11 tot half 4 aant sleutelen geweest maar heb het er niet meer uitgekregen , uiteindelijk denk ik dat de cdi is overleden , maar daar zal ik van de week nog is naar kijken.. ma goed uiteindelijk dus opgegeven en op me gemakkie de finales staan kijken.. nog gefeliciteerd , voor de mensen met de bekers. en VAS super gedaan met de oldschool sonic van thomas :D , ook mijn complimenten aan de SBO , het was goed geregeld..

BTW iemand nog foto's van mijn groene frampie? (van de 4 runs die ik nog heb kunne maken :)

tot de volgende sprint!
 
jammer maik!

je moet het in heerenveen maar goed maken met dat hok van je!

heb nog 2 goede cdi's liggen, zal ik wel bij vas neergooien voor je:)
 
Heb je misschien ook nog foto`s van mij(#49).. ben de jonge die op heiko zijn ding reed;) Misschien ook een foto van het gestunt tegen het dranghek?:D

De vriend van Heiko heeft een filmpje van dat moment, moest je hem op het net vinden graag wil ik dan ook de link.

ik vroeg aan jou waar Heiko was, als ik wist dat jij henk was op dit forum had ik nog wel een praatje komen maken;)
 
Heeft kossen eigenlijk sneller gereden dan een 6.87 ?
Ik kan het me niet herinneren maar hij heeft wel het punt gekregen voor 3e snelste tijd.
 
Dat was Sander H op lemelerveld, zijn nog oude tijden van vorig jaar:) Gaat Hein Vlaar ook naar Jubbega met de sonic dit jaar?
 
Back
Top