sbo sprint #1 etten-leur 17 april

NOoohhh! Gaat weer kriebelen hier.. Mis de sprints nu al :p. Dacht dat ik er na 3 jaar wel genoeg van had maar blijkbaar niet :D. En wedstrijdleider bij de races is toch heel andere koek..

Weet alleen bij god niet wát ik voor iets zou willen bouwen.
 
Vincent moet btw 30 punten hebben ipv 31

oh waarom?
wegen snelste dagtijd ?

ik heb ook nog een 6.35 gereden maar die staat niet in de lijst?
was in de halve finale tegen Heiko..

wel aardig constant gereden :D
6.455
6.463
6.474

en dan nog een 6.35 en een 6.51 in de finale met warme machine :)
 
Die komen ook online Vas, eventjes geduld. En het systeem loopt niet na 1000 runs vast, maar initieert een run na 1000 runs terwijl die nog half gereden is maar.
 
Die komen ook online Vas, eventjes geduld. En het systeem loopt niet na 1000 runs vast, maar initieert een run na 1000 runs terwijl die nog half gereden is maar.

Wat kan daaraan gedaan worden om dit in het vervolg te voorkomen? Want door dat geintje was mijn kans op een 1 of 2e plaats verkeken.
 
Ik heb mijn vraagtekens bij de volgende tijdsritregistratie:

Nr: Tijd: Reactie: Top:
334 6.725 0.08 119.6

Dit is het startnummer van mijn rijder, maar die is niet geroepen voor de omloop oid. En snelste dagtijd :p

Is het te achterhalen om welke tijd deze run heeft plaatsgevonden?
 
Wat kan daaraan gedaan worden om dit in het vervolg te voorkomen? Want door dat geintje was mijn kans op een 1 of 2e plaats verkeken.

Eigenlijk niets. Ik heb het hier met de duitsers over gehad maar hun weten niet exact waar dat probleem zit, en zit vermoedelijk in de timer hardware. En het komt soms willekeurig voor. Vorig jaar was het in Hengelo ook een keer gebeurt.

Maargoed, wilt niet zeggen dat dit nu elke wedstrijd in de finale zal voorkomen want theoretisch is die kans heel klein.

En je hebt toch gewoon een goede kans gekregen om je run opnieuw te doen?
 
Ik heb mijn vraagtekens bij de volgende tijdsritregistratie:

Nr: Tijd: Reactie: Top:
334 6.725 0.08 119.6

Dit is het startnummer van mijn rijder, maar die is niet geroepen voor de omloop oid. En snelste dagtijd :p

Is het te achterhalen om welke tijd deze run heeft plaatsgevonden?

Ja, mail naar Kevin Beck en mij in de CC.
 
Eigenlijk niets. Ik heb het hier met de duitsers over gehad maar hun weten niet exact waar dat probleem zit, en zit vermoedelijk in de timer hardware. En het komt soms willekeurig voor. Vorig jaar was het in Hengelo ook een keer gebeurt.

Maargoed, wilt niet zeggen dat dit nu elke wedstrijd in de finale zal voorkomen want theoretisch is die kans heel klein.

En je hebt toch gewoon een goede kans gekregen om je run opnieuw te doen?

Die kans het ik idd gehad, daar zal je me niet over horen. Alleen die run die niet werd geregistreerd was ik gewoon veel beter weg, dus dat was gewoon jammer.

Maar als we van tevoren weten dat hij na de 1000e run ff de weg kwijt is kunnen we beter zorgen dat die 1000e run als vals wordt geregistreerd door ff met je voet in de sensor te gaan staan.

Maar ik begrijp van je dat het dus niet aan die 1000e run lag maar gewoon zomaar voor kan komen?
 
Die kans het ik idd gehad, daar zal je me niet over horen. Alleen die run die niet werd geregistreerd was ik gewoon veel beter weg, dus dat was gewoon jammer.

Maar als we van tevoren weten dat hij na de 1000e run ff de weg kwijt is kunnen we beter zorgen dat die 1000e run als vals wordt geregistreerd door ff met je voet in de sensor te gaan staan.

Maar ik begrijp van je dat het dus niet aan die 1000e run lag maar gewoon zomaar voor kan komen?

In Hengelo was het niet de 1000e run. Dat het om de 1000 runs is, beweren de Duitsers. Maar enige wat ik zie is dat het meestal 1x per wedstrijd voorkomt en het vaak een tijd tussen 0 en 3 sec is. Ik zal eens kijken in het systeem hoeveelste run het exact was die van jou.

Het kan theoretisch ook voorkomen omdat de sensoren niet goed staan achter. Dus dat het rode licht net contact met de reflector en hapert op het moment dat jij weg rijdt. Dit zie ik voor soms ook wel.
 
Ik heb mijn vraagtekens bij de volgende tijdsritregistratie:

Nr: Tijd: Reactie: Top:
334 6.725 0.08 119.6

Dit is het startnummer van mijn rijder, maar die is niet geroepen voor de omloop oid. En snelste dagtijd :p

Is het te achterhalen om welke tijd deze run heeft plaatsgevonden?

in welke klasse reed je rijder?
 
Ik heb mijn vraagtekens bij de volgende tijdsritregistratie:

Nr: Tijd: Reactie: Top:
334 6.725 0.08 119.6

Dit is het startnummer van mijn rijder, maar die is niet geroepen voor de omloop oid. En snelste dagtijd :p

Is het te achterhalen om welke tijd deze run heeft plaatsgevonden?

Wees nou even geduldig en wacht een moment.

Ik ben hier mee bezig en je mail komt er ook zo aan.
 
oh waarom?
wegen snelste dagtijd ?

ik heb ook nog een 6.35 gereden maar die staat niet in de lijst?
was in de halve finale tegen Heiko..

wel aardig constant gereden :D
6.455
6.463
6.474

en dan nog een 6.35 en een 6.51 in de finale met warme machine :)

Vincent, Ik voer dit weekend de finale tijd goed in en dan zal die er wel bij komen te staan.
 
Back
Top