twan nelissen
stage6 abuser
Haha crashen kan je als de beste! :winner:
Mijne staat raceklaar. Dus als ik volgend seizoen weer eens zin heb en het is mooi weer, dan ben ik van de partij.
die op lelystad was wel erg hard
Haha crashen kan je als de beste! :winner:
Mijne staat raceklaar. Dus als ik volgend seizoen weer eens zin heb en het is mooi weer, dan ben ik van de partij.
Waarom geen SBO dan Melf?
Nog iemand plannen om volgend jaar race's in het buitenland mee te pakken? Of weer eens wat buitenlanders onze kant op te laten komen?
die op lelystad was wel erg hard
Die ene waar Vas vol de muur inging (en daarna de sloot) voor het rechte stuk ? Toen zat de voorkant goed in mekaar!
Held! :W
en wie zn brommer was dat... juist ..
Zou ook wel zo'n ding willen maaruhm....350euro? Hoest!?!
@Ivanos: Dat ding wat ik liet zien monteer je uiteraard niet op je helm maar op je voorkap
Vind het persoonlijk wel meevallen Ding weegt niks en ik vind dat ding van jou niet heel veel kleiner eerlijk gezegd. Maar ieder zo z'n ding
Dat ding is gewoon veel te groot. Zeker als je hem op je helm wilt zetten...
Er zijn vele kleinere en betere bikecams te koop op de moment. Ik weet niet alles van scooters maar zeker wel van camera's omdat ik ook freelance cameraman ben...
Dit is in mijn ogen de beste en de makkelijkste bikecam op de moment; enkel al voor zijn liveview, externe microfoon, afstandsbediening ect.......
Drift HD review en unboxing (NL/BE) - YouTube
Laatste filmpje van mij, check vanaf 1.40min onboard beelden in Full Hd... Contour HD1080 (Helft zo klein als de GoPro Hero)
http://player.vimeo.com/video/32567728