Vinnie Well-Known Member 26 November 2011 #681 mitchell w said: al leen je me JOU vriendin dat wil ik het wel even filmpje hoor Click to expand... NOH ! mensen die vragen .......
mitchell w said: al leen je me JOU vriendin dat wil ik het wel even filmpje hoor Click to expand... NOH ! mensen die vragen .......
henk www.heikotuning.nl 26 November 2011 #682 Mandy is ook zo schattig hè! Kom volgend jaar ook een keertje mee trainen
D@ve Retired 27 November 2011 #684 mitchell w said: bijna alle erbij gekocht maar ga hem op me helm zetten Click to expand... Dat heb k dit jaar ook geprobeerd, resultaat was 20 rondjes zicht op m'n voetenplank.
mitchell w said: bijna alle erbij gekocht maar ga hem op me helm zetten Click to expand... Dat heb k dit jaar ook geprobeerd, resultaat was 20 rondjes zicht op m'n voetenplank.
melf #50 Well-Known Member 27 November 2011 #685 ik vind die helm filmpjes ook niks aan om te kijken , een en al heen en weer gezwaai.. ik vind laag aan de scooter wel mooi lijken , dan zie je het meeste IMO ga jij volgend jaar nog rijden David?
ik vind die helm filmpjes ook niks aan om te kijken , een en al heen en weer gezwaai.. ik vind laag aan de scooter wel mooi lijken , dan zie je het meeste IMO ga jij volgend jaar nog rijden David?
Renssidiemaxi Well-Known Member 27 November 2011 #686 Hee Melf bij je 50.000ste post bier en bitterballen ofniet???
ivanos Banned 27 November 2011 #687 mitchell w said: nee want dan krijg je te maken met trillingen ik ga morgen karten en dan ga ik hem voor het eerst gebruiken dus post wel een filmpje Click to expand... Als je scooter niet trilt... Trilt die cam ook niet hoor Genomen met Contour HD1080 [ame="http://www.youtube.com/watch?v=JNGv2Sb_yY4"]Marche en Famenne onboard Zip sp - YouTube[/ame]
mitchell w said: nee want dan krijg je te maken met trillingen ik ga morgen karten en dan ga ik hem voor het eerst gebruiken dus post wel een filmpje Click to expand... Als je scooter niet trilt... Trilt die cam ook niet hoor Genomen met Contour HD1080 [ame="http://www.youtube.com/watch?v=JNGv2Sb_yY4"]Marche en Famenne onboard Zip sp - YouTube[/ame]
Pronk Pronk Racing Service 27 November 2011 #688 Renssidiemaxi said: Hee Melf bij je 50.000ste post bier en bitterballen ofniet??? Click to expand... WTF je hebt gelijk, 50.000 posts??? Waar haal je de tijd vandaan
Renssidiemaxi said: Hee Melf bij je 50.000ste post bier en bitterballen ofniet??? Click to expand... WTF je hebt gelijk, 50.000 posts??? Waar haal je de tijd vandaan
Arnoud Arend! 27 November 2011 #691 Renssidiemaxi said: Hee Melf bij je 50.000ste post bier en bitterballen ofniet??? Click to expand... Ik heb wel frikandellen uitgedeeld bij mijn 10-jarig lidmaatschap. Was je niet op mn feestje?
Renssidiemaxi said: Hee Melf bij je 50.000ste post bier en bitterballen ofniet??? Click to expand... Ik heb wel frikandellen uitgedeeld bij mijn 10-jarig lidmaatschap. Was je niet op mn feestje?
ivanos Banned 27 November 2011 #693 Arnoud said: @Ivanos Wat een muziek8P Click to expand... Haha is inderdaad niet echt "the right choice"
Arnoud said: @Ivanos Wat een muziek8P Click to expand... Haha is inderdaad niet echt "the right choice"
D@ve Retired 27 November 2011 #694 melf #50 said: ik vind die helm filmpjes ook niks aan om te kijken , een en al heen en weer gezwaai.. ik vind laag aan de scooter wel mooi lijken , dan zie je het meeste IMO ga jij volgend jaar nog rijden David? Click to expand... Heul weinig, het zullen enkele wedstrijdjes worden met mooi weer.
melf #50 said: ik vind die helm filmpjes ook niks aan om te kijken , een en al heen en weer gezwaai.. ik vind laag aan de scooter wel mooi lijken , dan zie je het meeste IMO ga jij volgend jaar nog rijden David? Click to expand... Heul weinig, het zullen enkele wedstrijdjes worden met mooi weer.
Tom.#86 TKT! 27 November 2011 #695 Ilonka said: Nog iemand plannen om volgend jaar race's in het buitenland mee te pakken? Of weer eens wat buitenlanders onze kant op te laten komen? Click to expand... Waneer ga jij weer is racen Vas !?
Ilonka said: Nog iemand plannen om volgend jaar race's in het buitenland mee te pakken? Of weer eens wat buitenlanders onze kant op te laten komen? Click to expand... Waneer ga jij weer is racen Vas !?
melf #50 Well-Known Member 28 November 2011 #696 D@ve said: Heul weinig, het zullen enkele wedstrijdjes worden met mooi weer. Click to expand... ach , een mooi weer rijder ik was zelf eigenlijk van plan om nu echt eens weer mee te gaan doen maar voor mij is SBO nog geen optie.. en als er niemand rijdt bij de Sobw word het door ook niks.. @ renssidiemaxi , ik zal even een portie bitterballen halen bij de 50.000 post , bier drink ik niet meer.. alhoewel de bitterballen ook niet goed voor mij zijn..
D@ve said: Heul weinig, het zullen enkele wedstrijdjes worden met mooi weer. Click to expand... ach , een mooi weer rijder ik was zelf eigenlijk van plan om nu echt eens weer mee te gaan doen maar voor mij is SBO nog geen optie.. en als er niemand rijdt bij de Sobw word het door ook niks.. @ renssidiemaxi , ik zal even een portie bitterballen halen bij de 50.000 post , bier drink ik niet meer.. alhoewel de bitterballen ook niet goed voor mij zijn..
twan nelissen stage6 abuser 28 November 2011 #699 omdat iedereen hem kent van het forum? dan word die gelijk met zijn kritiek om zijn oren gezwaffeld (zwaffelen is zo 2010)
omdat iedereen hem kent van het forum? dan word die gelijk met zijn kritiek om zijn oren gezwaffeld (zwaffelen is zo 2010)
Tom.#86 TKT! 28 November 2011 #700 Ilonka said: Racen? Weer eens flink vallen zal je bedoelen......... Maar het plan is om volgend jaar weer eens wat te gaan racen En jij dan? Click to expand... Haha crashen kan je als de beste! :winner: Mijne staat raceklaar. Dus als ik volgend seizoen weer eens zin heb en het is mooi weer, dan ben ik van de partij.
Ilonka said: Racen? Weer eens flink vallen zal je bedoelen......... Maar het plan is om volgend jaar weer eens wat te gaan racen En jij dan? Click to expand... Haha crashen kan je als de beste! :winner: Mijne staat raceklaar. Dus als ik volgend seizoen weer eens zin heb en het is mooi weer, dan ben ik van de partij.