SBO Races - Slapgeouwehoertopic #8

Status
Not open for further replies.
Ga verder geen worden aan jouw vuil maken.je was er niet eens bij.je racet zelf niet dus ga nu niet doen alsof je verstand van racen hebt.

Zal ik ook niet doen als ik jou was.. :)

Daarom gaf ik al aan dat ik geen eindeloze discussie er van ga maken.. ;)

De rest is maar een mening van jou dat betreft, en heb ik dit jaar nog op het circuit gereden.

Elk verhaal heeft 2 kanten, discussie is prima maar probeer het wel een beetje netjes te houden hier. Ik stel voor om hierover op te houden of gewoon met feiten komen...en dus een filmpje plaatsen :D

Iemand zwart maken zonder dit te kunnen bewijzen is natuurlijk sowieso een beetje matig.

ik wil dat filmpie ook wel zien :D
.......

Ik zal het filmpje later uploaden voor de geïnteresseerde, omdat het op iemand anders ze camera staat..

Laten we weer verder gaan met een ander onderwerp..

Wie zijn er van plan om met de nieuwe malossi onderdelen te gaan rijden?

aangezien iedereen ruzie maakt heb ik maar besloten om vandaag trotse eigenaar te worden van een go pro! dus volgend seizoen heb ik alles op film:P

Maarre @ jermain, post dat filmpje dan stumpert je loopt alleen maar stoer te doen hier....dalijk is er geen filmpje of half of een ander kut smoesje. Laat maar zien ik heb niks te verbergen

Last edited:
Hang um om je buik gericht naar beneden als je een chick hosselt! :D
Ben benieuwd naar de beelden, onboard is altijd tof om terug te zien! Wil zoiets ook eens op een sprinter filmen, al is dat natuurlijk niet zo boeiend als een op een racer.

Hang um om je buik gericht naar beneden als je een chick hosselt! :D
Ben benieuwd naar de beelden, onboard is altijd tof om terug te zien! Wil zoiets ook eens op een sprinter filmen, al is dat natuurlijk niet zo boeiend als een op een racer.

al leen je me JOU vriendin dat wil ik het wel even filmpje hoor:P

Status
Not open for further replies.
Back