ik heb het nooit in mijn neus gestopt, dus deze beschuldiging is onjuistWhite nose Kenny
ga is slapen!Genoemd naar kennys grote voorbeeld max tuning
max alberts
ik bedoelde hetgeen wat ik net heb gelezen ja. ik weet dat ik een hoop verkeerde en slechte dingen heb gedaan, maar ik heb ook een hoop goed en juist gedaan. dingen zijn gelopen zoals ze zijn gelopen, en omdat ze zo gelopen zijn, zijn we waar we nu zijn. ik heb nu een gezin met 2 kinderen en een goede baan, en dat bevalt me veel beter dan alles wat ik ooit in mijn leven gehad en gedaan heb. had ik veel eerder moeten doenWord je huis papa
Of bedoel je dat van sander
thnx, en ik hoop dat hij niet dezelfde haargroei blijft houden als papaMatching haircuts hoe vet
Kenny proficiat met je vaderschap!
als je het niet snapt moet je ff naar mijn nieuwe nickname kijken
ik bedoelde hetgeen wat ik net heb gelezen ja. ik weet dat ik een hoop verkeerde en slechte dingen heb gedaan, maar ik heb ook een hoop goed en juist gedaan. dingen zijn gelopen zoals ze zijn gelopen, en omdat ze zo gelopen zijn, zijn we waar we nu zijn. ik heb nu een gezin met 2 kinderen en een goede baan, en dat bevalt me veel beter dan alles wat ik ooit in mijn leven gehad en gedaan heb. had ik veel eerder moeten doen
thnx, en ik hoop dat hij niet dezelfde haargroei blijft houden als papa
kyllä, mina et nukumaanOhw jouw nickname staat eigenlijk voor 'ik kenny(t) slapen'?
kyllä, mina et nukumaan
Iemand enig idee wat het verschil is tussen buitenband maat 3,50 - 10 en 90/90 - 10 ? En zo ja wat aan te raden is voor circuit gebruik ?
Groeten!