ronnyracingteam Ronny Himself 15 August 2011 #961 MSSH said: Gisteren in Clastres de tijdsmeting gedaan en ik ben er uit. Volgend jaar stap ik sowieso weer op en dat circuit ga ik GVD rijden. Wat een te vette baan. Click to expand... Waar staat die knop: Vind ik leuk ?
MSSH said: Gisteren in Clastres de tijdsmeting gedaan en ik ben er uit. Volgend jaar stap ik sowieso weer op en dat circuit ga ik GVD rijden. Wat een te vette baan. Click to expand... Waar staat die knop: Vind ik leuk ?
RonnieB www.emby.nl 15 August 2011 #962 ronnyracingteam said: Arnaud Bojmistruk Dus jij was die Stage6 zippert? Click to expand... Ja klopt
MSSH Senior SF-Eindbaas 16 August 2011 #963 ronnyracingteam said: Waar staat die knop: Vind ik leuk ? Click to expand... http://www.facebook.com/
ronnyracingteam said: Waar staat die knop: Vind ik leuk ? Click to expand... http://www.facebook.com/
mitchell w De Bonke 16 August 2011 #964 tim weet jij of we gewoon sochtens aan kunnen komen op emmen om mee te rijden.of moeten we ergens eerst inschrijven?Met de duitsers 4 september
tim weet jij of we gewoon sochtens aan kunnen komen op emmen om mee te rijden.of moeten we ergens eerst inschrijven?Met de duitsers 4 september
MSSH Senior SF-Eindbaas 16 August 2011 #966 Nou goed dat je het nog even vraagt ik krijg de volgende reactie: ----- Hi, wir mussten das Rennen in Emmen canceln! Bitte sag deinen Fahrern bescheid damit sie nicht umsonst anreisen, sorry! Gruß ------ Oftewel de race word afgelast.. Er volgt nu een mail van de SBO over ook nog.
Nou goed dat je het nog even vraagt ik krijg de volgende reactie: ----- Hi, wir mussten das Rennen in Emmen canceln! Bitte sag deinen Fahrern bescheid damit sie nicht umsonst anreisen, sorry! Gruß ------ Oftewel de race word afgelast.. Er volgt nu een mail van de SBO over ook nog.
Pronk Pronk Racing Service 16 August 2011 #967 Jammer zeg Had wel willen zien hoe Mitch, Jos en Sarik de Duitsers even zouden laten zien hoe je moet racen
Jammer zeg Had wel willen zien hoe Mitch, Jos en Sarik de Duitsers even zouden laten zien hoe je moet racen
g-one Well-Known Member 16 August 2011 #969 Ze zijn wel erg bang dat ze je dat mailen. Ze rijden natuurlijk wel gewoon +ralf+
mitchell w De Bonke 17 August 2011 #970 g-one said: Ze zijn wel erg bang dat ze je dat mailen. Ze rijden natuurlijk wel gewoon +ralf+ Click to expand... nou ik ga het er niet op wagen! jij wel?
g-one said: Ze zijn wel erg bang dat ze je dat mailen. Ze rijden natuurlijk wel gewoon +ralf+ Click to expand... nou ik ga het er niet op wagen! jij wel?
MSSH Senior SF-Eindbaas 17 August 2011 #971 Ik weet redelijk zeker dat ze er niet gaan zijn. Maar het is keimakkelijk. Zaterdag bellen of er scooters aan het trainen zijn
Ik weet redelijk zeker dat ze er niet gaan zijn. Maar het is keimakkelijk. Zaterdag bellen of er scooters aan het trainen zijn
ronnyracingteam Ronny Himself 20 August 2011 #972 Iemand enige suggesties welke remblokjes en schijf te gebruiken om een 8h endurance op een zip te rijden?
Iemand enige suggesties welke remblokjes en schijf te gebruiken om een 8h endurance op een zip te rijden?
ThundeRRacing van Donderen Timmy 20 August 2011 #973 ronnyracingteam said: Iemand enige suggesties welke remblokjes en schijf te gebruiken om een 8h endurance op een zip te rijden? Click to expand... kan met elke bijna,24uur is iets anders
ronnyracingteam said: Iemand enige suggesties welke remblokjes en schijf te gebruiken om een 8h endurance op een zip te rijden? Click to expand... kan met elke bijna,24uur is iets anders
Patco Well-Known Member 20 August 2011 #974 [ame="http://www.youtube.com/watch?v=BRlVk7lFv9o"]stage 6 basic 2011 lelystad manch 2 scootercompany - YouTube[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=BRlVk7lFv9o"]stage 6 basic 2011 lelystad manch 2 scootercompany - YouTube[/ame]
Flipschulkes Well-Known Member 20 August 2011 #976 Pat, goeie race vriend! Alleen jammer dat je neer ging, dat is wel exact dezelfde plek waar ik voor het eerst op mijn bakkes ben gegaan, kut bochtje
Pat, goeie race vriend! Alleen jammer dat je neer ging, dat is wel exact dezelfde plek waar ik voor het eerst op mijn bakkes ben gegaan, kut bochtje
Patco Well-Known Member 21 August 2011 #977 Dat was onboard bij Richard Vrolijk Ik stond helaas langs de baan door me kapotte hand..
g-one Well-Known Member 23 August 2011 #979 Team " de zware jongens 761-761" ingeschreven voor de 4 hours of Croix. Wie durft de uitdaging nog meer aan?
Team " de zware jongens 761-761" ingeschreven voor de 4 hours of Croix. Wie durft de uitdaging nog meer aan?
ThundeRRacing van Donderen Timmy 23 August 2011 #980 g-one said: Team " de zware jongens 761-761" ingeschreven voor de 4 hours of Croix. Wie durft de uitdaging nog meer aan? Click to expand... wie zijn dat:love:
g-one said: Team " de zware jongens 761-761" ingeschreven voor de 4 hours of Croix. Wie durft de uitdaging nog meer aan? Click to expand... wie zijn dat:love: