SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
Reglementen zijn wel anders in Duitsland toch?
Daar hebben ze een Pro cup en een R/T cup?

Klopt, regels zijn anders. Maar goed de race kwaliteit van de Nederlanders zijn wel beter te noemen. Kortom ondanks dat er div regels anders zijn is het nog steeds goed tuffen.

Vroeger was het de pro en racing competitie en zal dus nu wel de pro en rt zijn. Wij moesten toen in 2009 mee doen in de racing klasse, snelste stage 6 klasse. Maar voor mitch was het toe al geen probleem om mee te rijden met de top. Ik en Patrick reden rond positie 6 met veel minder ervaring dan nu.
Nu moeten we het natuurlijk afwachten hoe en wat op Emmen, maar we zijn hoopvol :p
 
Klopt, regels zijn anders. Maar goed de race kwaliteit van de Nederlanders zijn wel beter te noemen. Kortom ondanks dat er div regels anders zijn is het nog steeds goed tuffen.

Vroeger was het de pro en racing competitie en zal dus nu wel de pro en rt zijn. Wij moesten toen in 2009 mee doen in de racing klasse, snelste stage 6 klasse. Maar voor mitch was het toe al geen probleem om mee te rijden met de top. Ik en Patrick reden rond positie 6 met veel minder ervaring dan nu.
Nu moeten we het natuurlijk afwachten hoe en wat op Emmen, maar we zijn hoopvol :p


Oke ik kom ook mee cruisen denksss
 
ik heb een 19mm team carb plus airbox naja je krijgt er 1 extra bij. Ik zoek een gewone team carb of een verbuste 24mm met powerfilter. Iemand die wil ruilen. Ik probeer namelijk de meest cheapy ass racer ooit op te bouwen. Verder zoek ik nog een zadel, helmbak, voetenplank, achterlichten en stuurkapje voor een zip 98, Iemand die dat weggooit of voor belachelijk lage prijzen weg doet. Pm me:p:p:p
 
Was overigens wel een mooie tijd, wel retekoud toen! Al hadden we een fijne kachel in de pitbox +ralf+

Pitbox?? Dat is lux dan! Ik lag volgens mij met GP in een tentje, was echt geen pretje snachts met -4 ofzo :D
 
hehehehhehe jammer dat me pak pas half september komt:S
maar brommer is dan al wel klaar:p maandag begint me baas aan de kapppen blokiie ligt bij jos al ready to go! dus heb ook al erg zin in emmen!!!!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top