SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
Heb d'r denk ik 4 jaar geleden gezien toen ik een x bij dempie & Mitch was, vandaar...;).

Niet gelijk vies denken pronkstert!

Na lang wachten hier een aantal foto's van mij van de race van Berghem van de race in april. Er zijn een aantal geheugenkaartjes gejat en met geluk weer teruggevonden! Niet alles maar het is een aantal iig :)

Hier alvast wat pics! Komen nog meer. Ik heb helaas niet van iedereen foto's meer.. i.v.m gestolen kaarten..

*kleuren zijn soms een beetje vaag i.v.m. watermerk*

1_CdB_10411.jpg

2_CdB_10411.jpg

9_CdB_10411.jpg

3_CdB_10411.jpg

4_CdB_10411.jpg

10_CdB_10411.jpg

6_CdB_10411.jpg

7_CdB_10411.jpg

8_CdB_10411.jpg

5_CdB_10411.jpg

Last edited:
Jordy heeft wel een oogje op de sr is het niet? :P

jammer dat ik er niet bij kon zijn. Leuk idee met die paraplu chicks erbij.. dat levert vaak wel foto's dingen op :P

Jonges het is maar stil hier.

Gister nog bij Sarik achterop de Polini zip gezeten, 2x het klaverblad gepakt, bijna double kneedown.

Waddup, ik heb laatst die van mij maar eens een echt warm plaatsje gegeven in de schuur. Had m te koop aangeboden en ook een geinteresseerde, maar kon het gewoon niet over mijn hart verkrijgen om de scootoooo weg te doen. Nu een half jaartje Duitsland, en als ik terug ben MOET die gewoon gefikst worden en gruwelijk misbruikt worden :winner:

In emmen is niet stage 6 cup duitsland dan? Staat in ieder geval niet op de site.

Status
Not open for further replies.
Back