SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
wel vet pronkie op een 2000:p hopelijk maak je er wat moois van!wil je al iets veraden kwa kleuren of iets?

Ik heb nog geen idee van de kleuren. Weet ook niet met welk blok ik wil gaan rijden, malossi blok + kleuren is erg tof maar daar rijden er straks al 2 van rond (als mijn vermoeden van jouw kappenset juist is ;))
 
Ik heb nog geen idee van de kleuren. Weet ook niet met welk blok ik wil gaan rijden, malossi blok + kleuren is erg tof maar daar rijden er straks al 2 van rond (als mijn vermoeden van jouw kappenset juist is ;))

geen idee wat mijn kleuren worden idd wel wat anders:p onthulling @ emmen:p
 
Is de volgende race pas weer 4 september? Echt jammer! Duurd nog zo lang haha.
Was wel jammer dat ik niet op lelystad kon zijn, maarja.

Woont er trouwens iemand hier in Rozenburg of omgeving? stuur mij ff Pm aub:p
 
26, 27 & 28 augustus staat het circuit van Berghem op het programma bij de SOBW.
Wie is erbij?
 
Henkie, eerst een mooi verhaal dat het geld op is en nu krijg je een nieuw blok, pak en kappen 8P

Wel tof hoor, daar niet van haha.
 
Ik had al bijna een 'GIRO-888 Steun Mitchel' rekening geopend. Die gaan we dan maar voor iemand anders gebruiken:+
 
oud pak verkopen en oude laarzen. pak krijg ik van paps voor me verjaardag ,laarzen van moeders. handschoenen geef ik me zelf cadeau. En het geld van me vrienden familie is voor het blok incusief eigengeld. en me baas spuit me kappen opnieuw voor me verjaardag:p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top