This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
Great pictures man, finally someone here also found out that fast shutterspeeds are not ment for sports. I like how you worked with the timevalue and panned those bike down with reasonnable slow shutter-speeds, great results. .

Thnx a lot!!! Vinnie and I are both trying to get very nice shots from all the riders on the circuit... Great pictures means big advertisement for this 'unknown' kind of motorsport.
 
pronkie ga je stoppen of weer richtring de 2000?

Ik ben het zat dat ik zoveel spullen heb liggen waarvan ik de helft niet gebruik en alles bij elkaar nog best wat geld waard is. Ik wil gewoon 1 nette sp2000 opbouwen, daar ben ik inmiddels langzaamaan mee begonnen dus gaat mijn oudere spul de deur uit.

Het vage is dat ik mij op een sp98 gewoon meer thuis voel en volgens mij ben ik daar ook gewoon sneller op. Maar wil de 2000 toch nog eens een kans geven, als het niets is bouw ik alles wel over op een 98 frame
 

Moet gewoon even wennen Pronk Ging best snel eigenlijk. Al heb ik het gevoel dat ik de korte bochten makkelijker door kwam op de '98. Hij is in ieder geval wat minder zenuwachtig.
 
als je die zijwieltjes er dan onderdoet blijft ie mooi, anders val je um toch wel plat :*
 
als je die zijwieltjes er dan onderdoet blijft ie mooi, anders val je um toch wel plat :*

Nou dat is wel waar ik bang voor ben...je zou het bijna niet geloven maar heb 1 seizoen op een sp2000 gereden bij de SOBW en toen crashte ik nog vaker dan op een 98...ken je nagaan! 8P

Maar ik ben wel van plan om het volgend jaar weer een beetje serieus aan te pakken en ga het deze keer dus maar eens op een 2000 proberen. Als zelfs EW er mee kan omgaan....
 

Lag je toen ook op de rechte stukken plat op je smoel ipv alleen in de bochten? :*
 
Hehe dat was Amsterdam toch of op Emmen? Heb het op beide circuits een keer gehad maar weet dat er eentje was waar jij vlakbij stond en behoorlijk geschrokken op me af kwam rennen. Was een beste klap toen maar had echt helemaal nergens last van
 
Hehe dat was Amsterdam toch of op Emmen? Heb het op beide circuits een keer gehad maar weet dat er eentje was waar jij vlakbij stond en behoorlijk geschrokken op me af kwam rennen. Was een beste klap toen maar had echt helemaal nergens last van

phoe... ff denken hoor, kheb der al aardig wat op moeten tillen in die jaren haha... Was dat toen jij voor P1 vocht en een achterblijver raakte op Amsterdam? of was die klap in de open70
 
phoe... ff denken hoor, kheb der al aardig wat op moeten tillen in die jaren haha... Was dat toen jij voor P1 vocht en een achterblijver raakte op Amsterdam? of was die klap in de open70

Nee was in de stage6 nog. Volgens mij was het op Emmen en heb ik op Amsterdam hetzelfde met Haagse meegemaakt. Was wel een van mijn mooiste crashes ooit, met 80-90 km/h brak de achterkant uit en werd ik over mijn stuur heen geslingerd. Volgens mij rolde ik een metertje of 25 over het asfalt. Heb nog nooit iemand zo bezorgd zien kijken Niek :-:
 

Kan ut me niet meer herinneren dus zo heftig zal het wel niet zijn geweest...

:-:
 
lamlul

Volgende keer dat je weer met je benzinekraan in je handen staat ga ik je dus niet helpen he!
 
lamlul

Volgende keer dat je weer met je benzinekraan in je handen staat ga ik je dus niet helpen he!

Ik zal volgend jaar wel weer voor wat spektakel gaan zorgen, die verhalen van benzinekranen en zijwieltjes worden een beetje saai nu
 
Status
Not open for further replies.