Lees ik me toch net dat
Hugooo op die 3FM meeting een ongelukje gehad heeft.
Is met een wheelie tegen een te tegenligger aangereden. deze maakte toevallig ook een wheelie.
Boeit mij verder niet, en jullie kennende ook niet.
Maar mocht iemand nog commentaar willen leveren hebben ze nu wel wat voer
Heeeeerlijk! (bovenstaande post).
Jammer dat ik de race niet heb gezien..volgende race probeer ik weer aanwezig te zijn
En toevallig ook nog op een opgevoerde scooter!
a747 for life! Alleen de geur al doet me direct denken aan de 'goeie ouwe tijd' toen iedereen daar mee reed en je er aan het einde van de racedag gewoon misselijk van was
En tot dat het gaat vriezen en je vlokjes in je olie heb-:-
Bij de Moto gp in maleisie in de pit box geweest van het toenmalige Molenaar GP team
Gebruikte 104 octaan elf en 1/35 Castrol 747.
Denk dat die mensen alles wel goed getest hebben.
Heb ook een half seizoen met gesponserde (niet a maar)*o olie gereden en nog nooit to veel big end lagers kapot gehad. Zou uitgezocht worden maar tot op heden liggen hier nog 4 veel te duren krukassen met een kapot big end.
Nu maar weer mijn vertrouwde SILKOLENE en dit gaat bij mij in ieder geval goed.
Alle mensen die big-end problemen hebben met wat voor olie mengen jullie en in welke verhouding. Ik deed preventief na ieder vol seizoen een vers big-endje en verder nooit problemen gehad.
Misschien ligt de oplossing van jullie problemen in iets simpels als van mengolie of mengverhouding wisselen.
dat geldt natuurlijk niet voor de camper
De jongens met kapot big end is wel te verklaren denk ik.
Blok van Erik heeft al 3 keer vloeistof gehad dus denk dat dat ook een probleem is