SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
wtf

262187_2218368016264_1159540665_32676347_3971766_n.jpg

Carter gebroken?

Misschien donderdag even kijken in Veldhoven.. Als lely mooi weer word kom ik nog ffkes aanwaaien hahaha
Anders blief ik fijn thuus met die rot regen :P hahaha

Just have a question. Since the 24H race at Harzring germany will be cancelled from next year, we are a few danish teams who are looking for new 24H races. Since there haven't been any 24H race on Spa since 2008, i believe there will also be no one this and the upcomming years? 3-4 danish teams are game anywhere in holland/belgium,germany/france, so tell me what you know of long time endurrance races.

Gaaf initiatief dat twee ONK motorrace coureurs gaan meedoen in de Open 70 op Lelystad! Voor de veldvulling in de Open 70 cc klasse uiteraard alleen maar goed en ben benieuwd of deze jongens een beetje kunnen wennen aan de scooters (in één weekend tijd).

Ja vind het ook erg gaaf! Goede promo! :) Denk dat die gasten gewoon kneiterhard gaan...zijn allemaal natuurtalenten. Denk alleen dat ze sochtends ff crashen om te kijken waar de grens ligt :P

Ik vind t ook echt tof dat ze mee doen. Leuk van EPC en JRS! Hulde :)
Wie gaan er zaterdag al? Ik kom pas op zondag denk ik.

Allard rijd onk superbike en de andere is een vrouw, gulsje rijd cup1000.

Laatste wedstrijd komt er ook nog iemand uit onk supersport meerijden.

En ik zou Yrjo dolgraag weer eens op een zip willen zien! :) Ik zie het al voor me :

Arie Vos
Yrjo v Mil
Kervin Bos
Ben Barten
Rick van Rijssen
Ge Ligtermoed
Jos Koelwijn
Jim Doorewaard
Sarik Roufs
Wilco Verhoeven
Bart Klazen

Dat zou wel spektakel geven :~