Doelde idd niet op racers die nooit naar sprints komen of andersom. Zodra er, zonder professionele begeleiding (no offence), een meeting word georganiseerd waarin het doel is zoveel mogelijk mensen bij elkaar te krijgen, bandjes te laten klappen krijg je imo al snel het volk wat de SBO juist niet wenst, de categorie aso's die het in het dagelijks leven ook verneuken voor de rest. Dit is tenminste het gevoel wat ik er bij heb.
The Saints meetingen zijn inderdaad, illegaal, zonder helm etc etc. Hier werkt de SBO wel mee samen, wat ik niet kan begrijpen maar daar heb ik mijn mening al over gegeven.
De meetings zijn inderdaad illegaal, maar zo maakt SBO wel goede reclame. Er komen zoveel mensen op zo'n meeting af, dat er echt wel volk bij zit wat zeker wel goed is voor SBO! En dit kan de SBO goed gebruiken.
200% mee eens... Waarom je met zaken inlaten, die je problemen kunnen opleveren?SBO zou er beter aan doen om zich hier niet mee te associeren!
De hele jeugd op de opgevoerde scooters, de hele bevolking heeft zijn buik er meer dan vol van. Amen
Ben je ooit wel eens bij een the saints meeting geweest dan? Ja, wellicht heb je wel de filmpjes gezien. Maar je kan niet alle ''the saints'' over 1 kampt scheren, dat doen we toch nooit in NL??
De meetings zijn inderdaad illegaal, maar zo maakt SBO wel goede reclame. Er komen zoveel mensen op zo'n meeting af, dat er echt wel volk bij zit wat zeker wel goed is voor SBO! En dit kan de SBO goed gebruiken.
Ben je ooit wel eens bij een the saints meeting geweest dan? Ja, wellicht heb je wel de filmpjes gezien. Maar je kan niet alle ''the saints'' over 1 kampt scheren, dat doen we toch nooit in NL??
Precies.... De enige legale organisatie die door JARENLANGE inzet en energie een beetje begrip en respect heeft gekregen bij de overheid en de politie.. De nieuwe 'lading' scootervriendjes zou deze jarenlange inzet dus even om zeep helpen door medewerking te verlenen met die "the saints" meetings??
LAZER OP!! Ik heb het van het begin tot op heden meegemaakt, en als dit serieus zo blijft gaan, graaft de SBO zijn eigen graf....
Die sprint was op onze kant en dus volledig legaal, hier hebben zijn alleen helpende handjes aangeboden.
Deze 3FM meeting is (il)legaal maar daar hebben wij als SBO helemaal niks mee te maken.
Doe jij alleen legale shit danDaar doelde ik ook op, dat hun niet alleen illegale shit doen
Ja dat mensen niet fatsoendelijk lezen en aannames maken, zoals altijd overigens, daar kan ik en de SBO niks aan doen.
Doe jij alleen legale shit dan