SBO Races - Slapgeouwehoer topic #7

Status
Not open for further replies.
Als Mitchell zijn motortje constant kan houden, gaat hij zeker nog een wedstrijdt winnen dit jaar.

Echt tof! Ik had nog niet verwacht dat hij al zo constant zou rijden, had iets meer crashes verwacht hehe. Sorry Mitch, maar ben trots op je hoor! ;)

Echt tof! Ik had nog niet verwacht dat hij al zo constant zou rijden, had iets meer crashes verwacht hehe. Sorry Mitch, maar ben trots op je hoor! ;)

hahah was tijdens de training opnderuit gegaan:P
was echt een leuk weekend! alleen jammer dat mijn brommer kapot ging 2de manche!
wel 2de geworden eerste manch.achter sarik en voor JOS!!!!!!!!!! mij weekend kon niet meer stuk:P

Ge erg leuk verhaal.het kon niet beter! was gezellig en weer veel geleert!

Last edited:
Oleee!! Leuk lees voer:) Ik ben inmiddels geopereerd en met een plaatje plus vier schroeven kan ik m'n hand weer rustig belasten. Iemand die mijn scooter wilt fixen - wat kapwerk, treeplankje vervangen, beetje schuren en bijspuiten - kan er op Spa mee blazen. Motorisch dik in orde en ik neem hem mee naar de race..

Leuk verhaal Ge, leuk om te zien dat je het nog steeds in je hebt! Vind het echt tof om te zien dat Mitchell echt met de week beter wordt, moet goed gevoelt hebben voor hem om Jos in te halen hehe! Ik hoop dat ik mij volgend jaar ook eens kan mengen tussen de grote jongens, rij dit jaar nog 1 race in de stage6 cup @ Spa en dan ga ik mij voorbereiden op volgend jaar.

@ Tim, ik zag op Mylaps dat ik een DQ heb gekregen, is dat standaard met een daglicentie of was er iets anders aan de hand? Scooter was verder gewoon reglementair namelijk. Verder vroeg ik mij af of mijn 3e plaats wel goed was voor een beker, want heb geen prijsuitreiking gezien verder. Zou dat toch wel leuk vinden voor de verzameling :)

Nee dat was makkelijker met punten tellen. Normaal doe ik eerst de tijden en dan kampioenschap dan zie je het niet.

Maar je beker heb je wel als je iig ook echt derde van de dag was ;)

Leuk verhaal Ge, leuk om te zien dat je het nog steeds in je hebt! Vind het echt tof om te zien dat Mitchell echt met de week beter wordt, moet goed gevoelt hebben voor hem om Jos in te halen hehe! Ik hoop dat ik mij volgend jaar ook eens kan mengen tussen de grote jongens, rij dit jaar nog 1 race in de stage6 cup @ Spa en dan ga ik mij voorbereiden op volgend jaar.

@ Tim, ik zag op Mylaps dat ik een DQ heb gekregen, is dat standaard met een daglicentie of was er iets anders aan de hand? Scooter was verder gewoon reglementair namelijk. Verder vroeg ik mij af of mijn 3e plaats wel goed was voor een beker, want heb geen prijsuitreiking gezien verder. Zou dat toch wel leuk vinden voor de verzameling :)

Nee dat was makkelijker met punten tellen. Normaal doe ik eerst de tijden en dan kampioenschap dan zie je het niet.

Ja of ik echt 3e ben geworden kan ik niet zien door mijn DQ's hehe! Maar ik was 2e in de eerste manche en 3e in de tweede manche en volgens mijn berekeningen kom ik dan op een 3e plaats. Maar we zien het wel dan :)

Voor 2010 ja? :p

8P

Schrijf je dan ff gauw in voor 2011 jaarinschrijving. Heb je dat alvast gedaan ;)

Ja ik zal op Spa mijn 2e en laatste daginschrijving gebruiken, kan niet meer met het Belgische kampioenschap combineren omdat ik in de stage6cup rij. Als ik echt heel erg mijn best doe kan ik misschien de laatste race Spa met mijn open70 2011 machine mee doen op een belgische daglicentie maar dat zou wel heel bizar zijn als uitgerekend ik mijn machine voor volgend jaar in Septemberr al klaar heb lol :D

Voor 2010 ja? :p

8P

Schrijf je dan ff gauw in voor 2011 jaarinschrijving. Heb je dat alvast gedaan ;)

Hij snapt um nog steeds niet :W

Ja ik zal op Spa mijn 2e en laatste daginschrijving gebruiken, kan niet meer met het Belgische kampioenschap combineren omdat ik in de stage6cup rij. Als ik echt heel erg mijn best doe kan ik misschien de laatste race Spa met mijn open70 2011 machine mee doen op een belgische daglicentie maar dat zou wel heel bizar zijn als uitgerekend ik mijn machine voor volgend jaar in Septemberr al klaar heb lol :D

Lieve pronk, kijk eens op de kalender in welk jaartal we leven :+

gvd moguhhhhhh :D

Gewoon tot 2x toe verkeerd haha, ik had vandaag dus blijkbaar de hele dag het idee dat het 2010 was :D
Dan wordt ik dus al 26 over 10 dagen ;(

Ben jij JONGER als mij pronk. Dat had ik niet gedacht...

BTW als je lief bent kan je wel in de S6 Cup rijden met een Open70 dagverzekering hoor...
Maasje in de wet waar ik door jouw bovenstaande opmerking ineens aan denk :D

Status
Not open for further replies.
Back