Pronk Pronk Racing Service 9 June 2011 #421 Laat ik nou net een €50 mediamarkt bon in de kast vinden haha! Mooi man...specs zien er goed uit, die ga ik vd week ff scoren!
Laat ik nou net een €50 mediamarkt bon in de kast vinden haha! Mooi man...specs zien er goed uit, die ga ik vd week ff scoren!
EW Iedabbajoe - # 33 9 June 2011 #422 Haha dat gaat de goede kant op Dat bieden dan he.. Ben benieuwd naar de beeldkwaliteit, zou goed moeten zijn zou je zeggen.
Haha dat gaat de goede kant op Dat bieden dan he.. Ben benieuwd naar de beeldkwaliteit, zou goed moeten zijn zou je zeggen.
Gomer_pyle Shit for Brains 9 June 2011 #423 Pronk said: Laat ik nou net een €50 mediamarkt bon in de kast vinden haha! Mooi man...specs zien er goed uit, die ga ik vd week ff scoren! Click to expand... Alleen online te koop!
Pronk said: Laat ik nou net een €50 mediamarkt bon in de kast vinden haha! Mooi man...specs zien er goed uit, die ga ik vd week ff scoren! Click to expand... Alleen online te koop!
ZipSP Tuning #33 9 June 2011 #426 Wie komen er allemaal naar juvaincourt? Ik reis morgen om 05.00 af.
g-one Well-Known Member 9 June 2011 #428 ZipSP Tuning said: Wie komen er allemaal naar juvaincourt? Ik reis morgen om 05.00 af. Click to expand... zaterdagmiddag vertrek ik. Mitch, Jos & Sarik zijn er ook!
ZipSP Tuning said: Wie komen er allemaal naar juvaincourt? Ik reis morgen om 05.00 af. Click to expand... zaterdagmiddag vertrek ik. Mitch, Jos & Sarik zijn er ook!
g-one Well-Known Member 9 June 2011 #429 wibo said: View attachment 26534 heb deze laatst gekocht, is ook super beeld. Click to expand... zal ik hem meenemen? miss een beetje saai een lege baan voor je 8)
wibo said: View attachment 26534 heb deze laatst gekocht, is ook super beeld. Click to expand... zal ik hem meenemen? miss een beetje saai een lege baan voor je 8)
wibo Well-Known Member 9 June 2011 #430 g-one said: zal ik hem meenemen? miss een beetje saai een lege baan voor je 8) Click to expand... aan jou pkaas te zien , zit er zat voor je
g-one said: zal ik hem meenemen? miss een beetje saai een lege baan voor je 8) Click to expand... aan jou pkaas te zien , zit er zat voor je
g-one Well-Known Member 9 June 2011 #431 wibo said: aan jou pkaas te zien , zit er zat voor je Click to expand... pindakaas?
wibo Well-Known Member 9 June 2011 #432 g-one said: zal ik hem meenemen? miss een beetje saai een lege baan voor je 8) Click to expand... ik moet zondag zelf filmen denk ik.. gaan weer door de bagger racen
g-one said: zal ik hem meenemen? miss een beetje saai een lege baan voor je 8) Click to expand... ik moet zondag zelf filmen denk ik.. gaan weer door de bagger racen
Pronk Pronk Racing Service 9 June 2011 #433 g-one said: pindakaas? Click to expand... Piemelkaas denk ik :# :r
mitchell w De Bonke 9 June 2011 #434 is er iemand die met me mee wilt rijden naar juvaincourt?ik heb nog een plekje over maar geen plek voor spullen.je kan me bellen op 0629148790
is er iemand die met me mee wilt rijden naar juvaincourt?ik heb nog een plekje over maar geen plek voor spullen.je kan me bellen op 0629148790
twan nelissen stage6 abuser 9 June 2011 #435 [ame="http://www.youtube.com/watch?v=HvoUjP1RoFc&feature=related"]YouTube - Malossi VS. Polini‏[/ame] bij dit filmpje zag ik paul de kruif met een zwart rode 98 zip voor de oudjes van ons !! bij +- 55 sec
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=HvoUjP1RoFc&feature=related"]YouTube - Malossi VS. Polini‏[/ame] bij dit filmpje zag ik paul de kruif met een zwart rode 98 zip voor de oudjes van ons !! bij +- 55 sec
ThundeRRacing van Donderen Timmy 10 June 2011 #436 schrokje said: Verheug me er nu al op om mee te rijden in oktober Click to expand... met wie ga je allemaal?
schrokje said: Verheug me er nu al op om mee te rijden in oktober Click to expand... met wie ga je allemaal?
mitchell w De Bonke 10 June 2011 #437 jos,rianne,bart klazen,dennis de lijster,edwin,en ik gaan ook rijden
Arnoud Arend! 10 June 2011 #438 Maar alleen Sarik rijdt Malossi cup en Polini cup denk ik. Anyway, wordt een gezellig weekje-:- Ik ga wel lekker plaatjes schieten.
Maar alleen Sarik rijdt Malossi cup en Polini cup denk ik. Anyway, wordt een gezellig weekje-:- Ik ga wel lekker plaatjes schieten.
Bart#54 Well-Known Member 10 June 2011 #439 Arnoud said: Maar alleen Sarik rijdt Malossi cup en Polini cup denk ik. Anyway, wordt een gezellig weekje-:- Ik ga wel lekker plaatjes schieten. Click to expand... Jos rijdt misschien ook de polini cup mee.
Arnoud said: Maar alleen Sarik rijdt Malossi cup en Polini cup denk ik. Anyway, wordt een gezellig weekje-:- Ik ga wel lekker plaatjes schieten. Click to expand... Jos rijdt misschien ook de polini cup mee.