This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SBO Races - Slapgeouwehoer topic #5

Status
Not open for further replies.

In mijn AC tijd lag mijn budget ook wel tegen de €4000 en misschien nog wel meer. (met een uitschieter naar ong. €9000)
In het begin kwam het door het gebrek aan ervaring, daarna kwam het omdat ik vooraan mee wilde rijden en die AC zooi thermisch gewoon minder is.

Nu met LC lukt het wel met ongeveer €2000.

En zoals Robbert al zei, de eerste €1000 ben je al kwijt aan onkosten zonder dat je ook maar iets aan de scooter hebt gedaan, of een meter hebt gereden.

Je hebt gelijk dat scooterracen spotgoedkoop is in vergelijking tot motorrace, daarvoor heb je toch wel een budget van €15000 nodig om uberhaupt te kunnen rijden. (niet iedereen heeft even goede contacten )

Met 15.000 euro kom je niet ver in de motoracerrij.
Maatje van me rijdt onk600 die heeft minimaal 70.000 euro nodig.

Estoril hebben we de vorige keer gereden. Het zou toch leuk zijn om nu een andere te rijden. Euro-final zou tof zijn.

Estoril is absoluut de meest uitdagende, omdat je zeer onlogische combinaties rijd.

Maar idd de vorige keer reden we estoril en daarom rijden we nu Euro-Final

Nice, beetje een veldhoven layout. Ik hoop dat ik erbij kan zijn, weinig tijd maar we gaan het proberen! (mits het mooi weer is natuurlijk )

Nice, beetje een veldhoven layout. Ik hoop dat ik erbij kan zijn, weinig tijd maar we gaan het proberen! (mits het mooi weer is natuurlijk )

:W

Ben t idd met Tim eens dat Estoril uitdagender is. Die combinaties zijn zo vaag en lastig met die hobbels erin
Wel tof dat de mogelijkheid er is om verschillende lay-outs te rijden. Zo heb je toch nog twee verschillende circuits op de kalender.

Idd daar ben ik ook erg blij mee
Op Lelystad ben ik nu ook aan het kijken of er een degelijk alternatieve layout voor ons is. Houd de variatie er een beetje in hè

Lely gewoon een keer linksom lijkt me vet! Of kan dat niet uit veiligheidsoverwegingen oid?

Lely gewoon een keer linksom lijkt me vet! Of kan dat niet uit veiligheidsoverwegingen oid?

We rijden m al linksom
Met karten doen ze t wel zag ik op wat youtube filmpjes. Dat gaat overigens belachelijk hard!

Andersom rijden is erg gevaarlijk. Bedenk maar eens waar einde rechte stuk uitkomt
Maar het is wel een mogelijkheid, alleen lijkt die me erg link, we zouden eventueel met pionnen daar dan de snelheid eruit kunnen halen, maar goed liever volle petrol toch

Status
Not open for further replies.