Mensen,
Voor mij is het tijd om afscheid te nemen van de SBO en een nieuwe uitdaging aan te gaan. Ik heb 4 leuke jaren gehad met jullie en een hoop lol gehad.
Iedereen bedankt voor de inzet bij de wedstrijden....
gr Niek
Mensen,
Voor mij is het tijd om afscheid te nemen van de SBO en een nieuwe uitdaging aan te gaan. Ik heb 4 leuke jaren gehad met jullie en een hoop lol gehad.
gr Niek
Mensen,
gr Niek
Niek, bedankt voor je inzet. Ben wel benieuwd wat je nu gaat doen, aangezien je een hoop tijd overhoud.
gr Rianne
Erg jammer niek! Laat ff weten als je een kleine Niek rond hebt lopen ooit, ik heb nog mooie zijwieltjes voor je :* bedankt voor al je inzet en succes dan maar!
Dutch quartermile? Was dat?Ik ga voorlopig eerst is echt genieten van een paar weekende achter elkaar lekker vrijiets wat ik de laatste jaren wel heb gemist
Daarna wil ik actiever worden in de Dutch Quartermile, afgelope zaterdag de 1e editie gehad en hierin heb ik een nieuwe passie gevonden waar voor mij een compleet nieuwe uitdaging in zit.
Dutch quartermile? Was dat?
Alleen seund dat het stuur rechts zit
Dat is wel fun... een 70cc met 14mm netjes te laten lopen zal best leuk zijn..... Ben benieuwd wat voor karakter & vermogen dat gaat geven