Pronk Pronk Racing Service 14 May 2009 #701 Ik kijk ook lekker charmant trouwens...volgens mij was het toen heel warm in dat pak op Amsterdam
MSSH Senior SF-Eindbaas 14 May 2009 #702 @ Melf: Hahahaha, hoor ik daar een jaloerse man? @Pronk: Volgens mij zit er een keizeltje in je pak op een ongemakkelijke plek
@ Melf: Hahahaha, hoor ik daar een jaloerse man? @Pronk: Volgens mij zit er een keizeltje in je pak op een ongemakkelijke plek
Mol Moraalridder 16 May 2009 #704 Om maar even in dit topic verder te gaan over oude races en vermogens enzo. Ik denk dat ik deze grafiekjes dan onderhand wel online kan zetten Topscooter geblokkeerd: Topscooter op de rollen: Std. scooter in de tijd van de ontwikkeling van de VTM pijp(en): Ik heb nog veel meer oude filmpjes. Als jullie ze willen zien kan ik ze wel online zetten.
Om maar even in dit topic verder te gaan over oude races en vermogens enzo. Ik denk dat ik deze grafiekjes dan onderhand wel online kan zetten Topscooter geblokkeerd: Topscooter op de rollen: Std. scooter in de tijd van de ontwikkeling van de VTM pijp(en): Ik heb nog veel meer oude filmpjes. Als jullie ze willen zien kan ik ze wel online zetten.
melf #50 Well-Known Member 16 May 2009 #705 koppel is in verhouding tot een 70 wel een behoorlijk stukje lager ? of valt dit wel mee? lijkt mij dat je dan dus eerder op het gas kunt. (heb nooit op een topscooter gereden ,ik weet dus niet hoe zo'n ding exact reageert met zoveel PS)
koppel is in verhouding tot een 70 wel een behoorlijk stukje lager ? of valt dit wel mee? lijkt mij dat je dan dus eerder op het gas kunt. (heb nooit op een topscooter gereden ,ik weet dus niet hoe zo'n ding exact reageert met zoveel PS)
Robinho.! Oude garde 16 May 2009 #706 Mol said: Ik heb nog veel meer oude filmpjes. Als jullie ze willen zien kan ik ze wel online zetten. Click to expand... WEat dacht je van doen mol..
Mol said: Ik heb nog veel meer oude filmpjes. Als jullie ze willen zien kan ik ze wel online zetten. Click to expand... WEat dacht je van doen mol..
MB Well-Known Member 16 May 2009 #707 best vermogen voor de 50cc @Mol: graag zelfs!! heb hier nog ergens een film van 1 v/d creco monsters die echt bizar van start gaat! edit: oude creco site is down..
best vermogen voor de 50cc @Mol: graag zelfs!! heb hier nog ergens een film van 1 v/d creco monsters die echt bizar van start gaat! edit: oude creco site is down..
Arnoud Arend! 16 May 2009 #708 Dat waren toch koopmans-pk's, otewel x 0,8 en je weet wat je echt hebt:+
Pronk Pronk Racing Service 16 May 2009 #709 lol, weet niet of je het nou helemaal meent, maar nee dit was op de bank van Tino. Maar dat zal je ongetwijfeld in de grafiek hebben zien staan en ben ik nu gewoon aan het happen
lol, weet niet of je het nou helemaal meent, maar nee dit was op de bank van Tino. Maar dat zal je ongetwijfeld in de grafiek hebben zien staan en ben ik nu gewoon aan het happen
B Beusi_kom Well-Known Member 16 May 2009 #710 Heeft niemand de voorkap camera met arnoud en rodney op amsterdam
Arnoud Arend! 16 May 2009 #712 Ik heb ook nog steeds de fotos van de befaamde carbconstructie niet gepubliceerd+ralf+
EW Iedabbajoe - # 33 18 May 2009 #714 Arnoud said: Ik heb ook nog steeds de fotos van de befaamde carbconstructie niet gepubliceerd+ralf+ Click to expand... Haha wat was dat geweldig :W
Arnoud said: Ik heb ook nog steeds de fotos van de befaamde carbconstructie niet gepubliceerd+ralf+ Click to expand... Haha wat was dat geweldig :W
Flipschulkes Well-Known Member 19 May 2009 #715 Zijn er nog meer mensen hier die donderdag willen gaan trainen in spa?
nicolas1992 Vlam In de Pijp!!! 19 May 2009 #716 Flipschulkes said: Zijn er nog meer mensen hier die donderdag willen gaan trainen in spa? Click to expand... jups ik ben aanwezig
Flipschulkes said: Zijn er nog meer mensen hier die donderdag willen gaan trainen in spa? Click to expand... jups ik ben aanwezig
Mol Moraalridder 19 May 2009 #718 robinho said: WEat dacht je van doen mol.. Click to expand... Ik ben een beetje druk met klussen, maar zal het asap online gooien. Beusi_kom said: Heeft niemand de voorkap camera met arnoud en rodney op amsterdam Click to expand... Ook die heb ik nog wel ergens
robinho said: WEat dacht je van doen mol.. Click to expand... Ik ben een beetje druk met klussen, maar zal het asap online gooien. Beusi_kom said: Heeft niemand de voorkap camera met arnoud en rodney op amsterdam Click to expand... Ook die heb ik nog wel ergens
Tom.#86 TKT! 20 May 2009 #719 Flipschulkes said: Zijn er nog meer mensen hier die donderdag willen gaan trainen in spa? Click to expand... ik wil wel, maar ik ken niet.
Flipschulkes said: Zijn er nog meer mensen hier die donderdag willen gaan trainen in spa? Click to expand... ik wil wel, maar ik ken niet.
Rayman is Laat Well-Known Member 20 May 2009 #720 Pronk, ben je alweer een beetje opgeknapt jongen? +pippi+