SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
Klopt gaten niet helemaal recht. Ik had nog geen boormal en ze moesten toch echt naar de spuiter.

Maar goed het 2e setje doe ik wel netjes met de boormal :).
En daarbij als ik je voorbij rijd zie je het toch niet hihihihihhiihihhihi +pippi+

mja , ook al rijdt ie wel , dan moet je nog langs die lange benen en armen zien te komen ;)

jasper1-1.jpg

zie zulke lange armen en benen maar is weg te steken op een zip ... vind het vet dat het hem lukt! ik met mn 1,80 denk zelfs wel is "pfff kan dat zipje niet iets groter"

maarre hoezo een boormal??? je tekent je gaten toch uit voor je ze boort?

ik laat dit jaar mn kap weer lekker door jack boren. krijgt het altijd mooi in verhouding, en heeft er een superdelux goed boor kitje voor :D

Gewoon schilderstape pakken en om de 1,5cm een stipje zetten oid, daar een boor doorheen jassen en klaar is kees.

Ik weet niet of jij mijn voorkap wel eens hebt gezien maar mijn gaten (van mijn voorkap)wijken geen mm van elkaar af hoor Sjakie ;) Zorg jij nou eerst maar voor een nieuwe kappenset als we het er toch over hebben +pippi+

Ik heb dus nu ook zo'n boormal van alu wel.
Maar ik ga me niet druk maken om een paar gaten die niet helemaal netjes zitten.

Ik weet niet of jij mijn voorkap wel eens hebt gezien maar mijn gaten (van mijn voorkap)wijken geen mm van elkaar af hoor Sjakie ;) Zorg jij nou eerst maar voor een nieuwe kappenset als we het er toch over hebben +pippi+

ben er mee bezig sgat ;). Heb de ontsteking voor egt binnen en een reeks zuigers :) dus er is schot :P

eej timmy je perfecte caravan en aanhang

bassie_adriaan.jpg

DSC_0362.jpg

Timmy in bassie en adriaan kleuren..

Zoals je ziet je kleuren combo moet ergens vandaan zijn gekomen..:P

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back