SBO Races - Slapgeouwehoer topic #4

Status
Not open for further replies.
Filmpje classe scooters @ juvaincourt

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=HaJB-hm1NME&feature=channel_page"]YouTube - 2Races @Juvaincourt 11 12&13 Avril 2009[/ame]

Aangezien dit het slapouwehoer topic is plaats ik het hier maar..:P
Net te te grazen genomen door de tandarts.. ben helemaal plat gespoten door verdoving..
Heel me onderkaak en tong + wangen verdooft .. dus ik kan nu al een uur of 3 niet praten..
Pff wat een kutgevoel is dat zeg.. en zo te voelen trekt het niet echt weg..:S
Terwijl vanavond beun avond zou zijn.. mooi kut..:S

Aangezien dit het slapouwehoer topic is plaats ik het hier maar..:P
Net te te grazen genomen door de tandarts.. ben helemaal plat gespoten door verdoving..
Heel me onderkaak en tong + wangen verdooft .. dus ik kan nu al een uur of 3 niet praten..
Pff wat een kutgevoel is dat zeg.. en zo te voelen trekt het niet echt weg..:S
Terwijl vanavond beun avond zou zijn.. mooi kut..:S

dan kan je niet zeiken tegen je sleutel maat8P

zal wel rustig zijn dan;)

haha, ja dat is wel zo.. maar aangezien ik ook niet naar me werk ben geweest omdat ik ook ziek ben van de verdoving (alles ondergekotst ) kun je dat niet maken..
Maar word wel krap aan voor emmen..!! iemand wel is vaker zo'n verdoving gehad..
Amaai er lijkt geen einde aan te komen..:P

haha, ja dat is wel zo.. maar aangezien ik ook niet naar me werk ben geweest omdat ik ook ziek ben van de verdoving (alles ondergekotst ) kun je dat niet maken..
Maar word wel krap aan voor emmen..!! iemand wel is vaker zo'n verdoving gehad..
Amaai er lijkt geen einde aan te komen..:P

lol+ralf+

Ik weet wel wat het probleem is Robin, je hebt de dosis voor iemand van normaal postuur gehad. Zo'n klein mannetje als jij is dan 3 dagen verdoofd. :*

Inkoppertje: yep, bij mij is het idd na een minuut of 10 uitgewerkt 8P

:D

Echt vreselijk ik lijk wel een retard.. kwijl uit beide mondhoeken
Word nu al wel wat minder maarja nog steeds erg haha.:P

Ik gok dat je wat kiezen hebt laten trekken? Zoja zal het over een paar uurtjes echt wel beter worden. Anders heb je teveel gehad, dan kan je je lol op de rest van de avond/nacht :D

Status
Not open for further replies.
Back