SA StreetMagic

Originally posted by StreetMaster
er zijn nog heel veel dingen die ik nog moet veranderen, zie andere replies hierboven, maar ik zit nu in Spanje dus dat komt wel als ik weer terug ben in NL

Ik vraag me af hoe je dan die kappen monteert als je in spanje zit :D
 
Ik zou die stepjes en je velgen nog wit spuiten, en dan het frame verchromen.. of je stepjes en velgen en frame verchromen. :D Erg bruut ding hoor.
 
gaan we nou weer beginnen, het gaat over de streetmagic volgens mij en niet over een of andere ducati of honda NSX

Maar voor de rest nice streetmagic
 
Het is een 916.... Maar dan met Termignoni´s en Machersinis of hoe je het dan ook schrijft. M´n papa was zo lief om m´n kappen op te halen bij de spuiter en ze te monteren. Ik kom maandag terug en dan ga ik ´m weer onder handen nemen.
Er komt een 28 D-Slide, het spruitstuk wordt aangepast en er komt een ander rad en slangen etc om het wat netter te maken allemaal.
 
Originally posted by StreetMaster
m´n vader heeft z´n velgen zwart verchroomd
is best vet, ik kan wel een x een pic uploaden

ik kan me er nog steeds nie veel bij voorstellen.
ik zal wel stom zijn 8P
mja.. foto wil ik wel zien.

verder vink je kappen wel vet zo.
misschien je buddy een ander kleurtje geven?
 
Helaas dat kan niet meer ,zip is weer std om te verkopen ,maar over 2 weken komt er een helemaal nieuwe ZIP SP.

Ik wil ook wel een keer langs komen om te checken hoe ie nu blaast en er uitziet ,het blijft een bruut beestje!!

MZZL ,Jeroen
 
Originally posted by krisjuh
ik kan me er nog steeds nie veel bij voorstellen.
ik zal wel stom zijn 8P
mja.. foto wil ik wel zien.

verder vink je kappen wel vet zo.
misschien je buddy een ander kleurtje geven?

Dat ding heeft niet eens een buddy.
 
hey lieverd, je hebt toch niet in me slakkenhuis zitten frezen? :p
ik kom hem van de week weer ophalen als dat kan, ik hoop dat je al een andere hebt ofzow?

de street is wel machtig geworden iig! leipe shit
 
Back
Top