SA StreetMagic

Net terug van Lelystad.
Hij blaast als een gek!!!
Ik heb buiten het terrein 2x tegen een Zip SP (Evo 70 dila tuned, Evo pijp etc etc) gesprint en makkelijk gewonnen. Dus hij heeft zeker veel potentie om gruwelijk te gaan blazen!
Foto's asap
 
28096662.jpg

28096601.jpg
 
jaja...egt een masterlijk ding:D heb m gezien @ lelytown egt heel mooi..
zat wel power in jah en zo'n ding is echt ziekelijk klein:D..like it
 
Ik vindt hem echt gruwelijk mooie kleur lekker snel blok alleen vindt ik dat jij je radiateur en dat reservoir niet echt suppah hebt weg gewerkt maar dat is mijn mening verder zeer vet dingetje mzzl angelo
 
ik vind de radiateur en het reservoir ook lelijk, maar het is een noodoplossing. Toen ik aankwam op Lely kwamen we erachter dat de koeling niet werkte omdat het reservoir en de rad te laag hingen. Dus moesten we ff snel met tie-wraps de boel vast zetten. Als ik terug kom van vakantie ga ik alles mooi wegwerken en misschien komt er dan ook een nieuwe radiateur. En een Keihin 28 D-Slide 8)
 
hey, bij mij doen een hoop foto's het niet :?

verder ist een machtig apparaat ! 9||6

komen er nog filmpjes ofzo?
 
Originally posted by velp-zuid
ok meschien is het een idee om een radiateur te halen zonder reservoir maar met een dop op de radiateur zelf mzzl angelo

Ja dat was ik ook al van plan, misschien kan ik Remi (chezzmo) z'n kart radiateur overnemen. Dan heb ik ook geen gezeur meer met dat lelijke tankje.
 
Originally posted by krisjuh
hey, bij mij doen een hoop foto's het niet :?

verder ist een machtig apparaat ! 9||6

komen er nog filmpjes ofzo?

Foto's klopt..... Komt door picturetrail, baal ik ook een beetje van. Ik heb geen vaste webspace voor m'n pics. Dus als iemand nog een paar MB in de aanbieding heeft.... ;)

Ik heb laatst een paar filmpjes geschoten, ik wil er nog een paar maken en dan op internet gooien. Maar daar zit ik ook weer met het webspace probleem.... |( Ik ben er iig mee bezig!
 
en er is een nieuwe kleur in aantocht!! Ik heb de kappen vandaag weggebracht, zeer goede service, ik kon ze zelfs op zondag brengen. Volgende week zijn ze klaar. Maar ik ga eerst 3 weken op vakantie. Dus nog ff w8en op de pix.
 
Back
Top