SA StreetMagic

:( Gister na een testritje is m'n moer van m'n koppeling eraf geschoten, resultaat: Een kromme wingbell....... Ook kwam ik er achter dat m'n grondplaat van m'n ontsteking los zat.. Dus dat wordt weer ff klussen
 
alles is weer gefixed! Ik zit eraan te denken een Malossi rad te kopen van Remi (Chezzmo) en ik heb een Keihin PWK 28 besteld. Dus als die binnen is wordt het weer blaaschen...
 
Vandaag een Malossi radiateur gemonteerd. Tnx to Remi (chezzmo) CMP Tuning & Design voor alle hulp en de montage en ophanging!! En de mentale steun van André (Tha Gilera Wun). Morgen post ik wat foto's
 
Originally posted by StreetMaster
Vandaag een Malossi radiateur gemonteerd. Tnx to Remi (chezzmo) CMP Tuning & Design voor alle hulp en de montage en ophanging!! En de mentale steun van André (Tha Gilera Wun). Morgen post ik wat foto's

wtf rofl

MENTALE STEUN?? 8P

tjah wat kan ik zeggen was een aardige pittige operatie maar de scooter heeft het overleefd!!

nee maar de rad staat dope man dimer. ik vind de ophangingen wel cool, mag altijd wel beter u know!!

tis alleen ten koste gegaan van me eigen scoot, hele pokke eind gelopeb voo niets!!

en OH JA sorrie dat het boutje afgebroken is!! :rolleyes:
 
As promised, de foto's!



image.php

image.php

image.php

image.php


ik weet het, het is scooter-freaks.... :eek: maar scooterbase valt steeds uit :?
 
Last edited:
ow en let niet op de carterkap.... ben ik nog mee bezig. Ik kom alleen nog niet echt op een mooi ontwerp, vandaar die stift strepen
 
mja idd zou wel moeten koelen.

jullie hebben ook wel style btw 8P

1e pic > Civic misscien R op achtergrond // edit .. ja `t is een R Type :p
2e pic > Dikke Alfa
3e pic > Vette Velgen 8P
 
Misschien een idee voor een filmpie?
HI , im Kamimaze Dimer and now im going to ride my Kamikaze 17?? HP streetmagic 8P
 
Back
Top