SA StreetMagic

ik weet niet wat je denkt dat ze gaan worden? Maar ze zijn een weekje verlaat. Dus morgen zijn ze klaar. Ik kan ze alleen niet posten, want op het moment zit ik in Spanje :D
Maar de kleur is Honda S2000 Orange Metallic, De nieuwste kleur van de Honda S2000.
 
1059241772StreetMagicKappen2.JPG


nieuwe kleur
 
OMG wat vet :D , echt mooi man....
Ik vind dit 1 van de mooiste projecten op het forum :) , zon setup op zijn klein ding.
 
Last edited:
met welke kleur ga je het combineren??
het mooiste is denk ik iest van wit, maarre dat is niet echt origineel.
maar echt supervette, mooi, chice kluer!!!
 
Originally posted by scary scoots
met welke kleur ga je het combineren??
het mooiste is denk ik iest van wit, maarre dat is niet echt origineel.
maar echt supervette, mooi, chice kluer!!!

M´n frame wordt misschien verchroomd, velgen zelfde kleur als kappen met chroom rand of andersom. En verder wat zwarte tinten. M´n carters worden zwart en de kap oranje of chroom. Maar ik wil niet te veel bling bling, dus ik moet ff kijken wat mooi is.
 
en wat dacht je om je frame zwart te verchromen. is weer iets nieuws en kan alleen op staal. Zou met je nieuwe kleur wel zeer mooi kunnen worden.
 
zwart verchromen ?? nadere uitleg aub. ik weet niet wat ik me erbij moet voorstellen :?

mooi kleurtje btw die kappen :W
 
moeilijk uit te leggen hoe het eruit ziet. Lijkt een beetje op zwart geanodiseerd alu. Dus glanzend net als verchromen, met daarover een laagje zwart. Je kan "als het ware" door de lak heen kijken.
 
er zijn nog heel veel dingen die ik nog moet veranderen, zie andere replies hierboven, maar ik zit nu in Spanje dus dat komt wel als ik weer terug ben in NL
 
Back
Top