SA StreetMagic

He he Dimer Zeker vette streetmagic, je moet mij ook helpen hoor om zon vette streetmagic te maken (heb de ouwe van dimer gekocht) efffe goed sparen en hij moet net zo vet worden
 
zo..... het is weer een tijdje stil geweest rond het kleine beestje. Maar er gaat weer een hoop veranderen!

Ik heb een oversized zwevende Braking schijf van Vassago gekocht en bij Beumer de Jong een 'gouden' Braking 4 zuiger klauw 8) Het moet nog allemaal pasgemaakt worden, maar hoe dan ook, het komt eronder.

Verder zijn er nog tune plannen! Het hele zooitje (carter en cilinder) gaat zodra het budget het weer 's toelaat richting Eindhoven zodat Doctor Ivo de boel 's flink kan gaan opereren.

In december komt der pijp de pijpen, de VTM 8) eronder te hangen en moet het toch eens gaan lukken om die magische 20 peekaa grens te gaan overschrijden.

(Ik weet het, alle foto's zijn down, ik hoop zo snel mogelijk een vaste server te vinden om dit probleem op te lossen)
 
hij gaat ook met een IS uitlaat rijden, als je kijkt naar zijn post en in die van de VTM topic, is de van de VTM topic laatst nog geplaatst. en deze in november 2003
 
Originally posted by Joost@aerox
probeer ff wat minder loos te posten :)

idd ik heb het hele topic gelezen en ik vind dat er een beetje veel loos gepost word... misschien een idee om een nieuw topic te starten zoals bijvoorbeeld joost@aerox ook heeft gedaan?
ook omdat bijna alle foto's het niet meer doen...
noujah ik vind het iig een heel erg vet ding! :D die kleur is echt erg vet... khoop nog een iets overzichtelijker project van je tegen te komen;)

succes ermee!!
 
Back
Top