S.T.Team. presents: Beta Ark xsh evo pro race special

cosworthpower21 said:
zeker zeer netjes man en zou ook zeker voor de c20 gaan zelfs als je kan kiezen tussen c20 en c21 want de c20 loopt gewoon lekkerder op evo!

dat is natuurlijk voor elke setup anders.
bij mij en aantal mensen die ik ken met evo draait de c21 beter.
ik zeg niet dat het daarom bij hem ook zo zal zijn maar om nou direct te zeggen dat een c20 per definitie beter draait op een evo dan de c21 lijkt me niet echt juist.

verder ziet het er allemaal orgineel uit, ben benieuwd wat het eindresultaat gaat opleveren :)
 
Spasta said:
dat is natuurlijk voor elke setup anders.
bij mij en aantal mensen die ik ken met evo draait de c21 beter.
ik zeg niet dat het daarom bij hem ook zo zal zijn maar om nou direct te zeggen dat een c20 per definitie beter draait op een evo dan de c21 lijkt me niet echt juist.

verder ziet het er allemaal orgineel uit, ben benieuwd wat het eindresultaat gaat opleveren :)


ja maar met c21 zit je ook nog eens met vlens probeleem en uit veel bank resultaten blijkt dat c20 toch iets beter doet !! ,maar er zijn ook evo's met c21 die lekker lopen dat zeg ik ook niet maar c20 heb je meer kans denk ik.
 
Welke uitlaat beter zal presteren valt helemaal niet te zeggen, en al helemaal niet omdat je niet weet wat er met de cilinder is gebeurd door tuning. Loze discussie dus.

Succes met opbouwen :)
 
Volgens mij is die Evo uitlaat nog nauwelijks goed voor een untuned evo :X...
Zou op een tuned Evo voor de c20 gaan omdat ik daar goede resultaten van heb gezien, maargoed dat staat hier denk k al wel 10x -:-
 
ik zou eigenlijk voor geen van beiden gaan, ik zou voor hebo racing of krd f1 gaan:)

edit: als xsh je cil getuned heeft, vraag je aan hun welke pijp ze jou aanraden:)
 
buffel said:
hij zou naar wat ik gehoord heb op een evo uitlaat getuned zen en volges xsh in optimale omstandig hede 15500 toere draaie
Hou me ff op de hoogte met legale meeting anders wil gerust ff helpje doen :) en ken nog wel mense

:D
 
evo uitlaat draait nooit of te nimmer 15500 toeren...en ik denk dat die cilinder dat ook niet leuk vind. ik GOK (maat van me had ook evo pro race special tuned) dat ie rond de 14,5K max draait
 
buffel said:
hij zou naar wat ik gehoord heb op een evo uitlaat getuned zen en volges xsh in optimale omstandig hede 15500 toere draaie
Hou me ff op de hoogte met legale meeting anders wil gerust ff helpje doen :) en ken nog wel mense

Dat lijkt me een groot lulverhaal. Zowiezo zie ik hem al geen 15500 draaien, tenminste niet als je hem het aantal toeren wil laten draaien waar de setup goed op presteerd en verder is die Evo uitlaat daar ook veel te laagtoerig voor lijkt me.
 
F15 DD said:
n0hh, jullie gaan dr nog op in ook:L

Mooi projectje!
Succes
heeft jasper me zelf verteld maar vond dit ook onoemelijk veel maarja we zulle wel zien als het af is wel spijtig voor hem dat hij juist evo laat tunen nu er nieuwe is:o
 
[..Martijn..] said:
ik zou eigenlijk voor geen van beiden gaan, ik zou voor hebo racing of krd f1 gaan:)

edit: als xsh je cil getuned heeft, vraag je aan hun welke pijp ze jou aanraden:)

ALs je boven leest .. daar heb ik al gezegd dat XSH C20 aanraad, maar iedereen rijd met C20 zoek eens iets anders weet je, kzoek hetz elf wel uit, en laatk jullie wel hore waark het meste mee scoor :p . THX voor reacties verder allemaal ;)
 
buffel said:
hij zou naar wat ik gehoord heb op een evo uitlaat getuned zen en volges xsh in optimale omstandig hede 15500 toere draaie
Hou me ff op de hoogte met legale meeting anders wil gerust ff helpje doen :) en ken nog wel mense

Buffel je moet nie ligge spreken voor mij, wat weet jij ervan :s wat zit je hier te zeveren :$ cill is tuned XSH pro special en niet op een of andere uitlaat, maar C20 is me aangeraden door XSH. En het toerental is op voorhand niet te bepalen dat weet iedereen ! kheb gewoon een EVo2 70cc pijp, C20 en C16 om te testen welke het beste gaat doen :)
 
gooi die evo pijp maar weg met die c16 erbij ;) hier heb je denk weinig aan op een evo tuned.
een c20 is aan te raden, een c21 is ook mogelijk...... een tip die ik je kan geven is het aanpassen van de uitlaat flens op een evo poort, dit scheelde bij mij meer als 1 pk. Marco zal je hier vast mee kunnen helpen :*

verder succes met je project :W
 
Witte_@_SR said:
evo uitlaat draait nooit of te nimmer 15500 toeren...en ik denk dat die cilinder dat ook niet leuk vind. ik GOK (maat van me had ook evo pro race special tuned) dat ie rond de 14,5K max draait

ff kleine mededeling: Ik heb eens rondgekeken en op
www.sip-scootershop.com heb ik het volgende aangetroffen.. (hopelijk kan je een beetje duits:p )

Rennauspuff POLINI EVOLUTION: speziell für den 50ccm bzw. 68ccm Evolution Rennzylinder abgestimmt (Resonanzlänge/ Volumen). Hohe Drehzahlbereiche auch über 16.000 U/min erreichbar, sehr leicht. Kein Leisetreter... Evt. Probleme bei Hauptständermontage.

Dus mss word deze uitlaat hier een beetje onderschat ?
 
Hij is vaak genoeg getest en hij is gewoon ondermaats op een tuned evo vergeleken met een C20/C21. Dat is volgens mij vrijwel een feit te noemen :)
 
KLeine foto-loze update:
Ondertussen zit de hebo als al in het getunede blokje alles gaat redelijk vlot op het moment, heb zelfs geen tijd om foto's te schiete :$ ! Men spruitstuk is in de maak (word echt KWIJL) en alles stukken zijn bijna binne TNT stuur, ontsteking, snelgas, ...
Foto's komen snel (k)

Bye BYE
 
Back
Top