cosworthpower21
A.K.A. ICEMAN T.T.M.
zeker zeer netjes man en zou ook zeker voor de c20 gaan zelfs als je kan kiezen tussen c20 en c21 want de c20 loopt gewoon lekkerder op evo!
cosworthpower21 said:zeker zeer netjes man en zou ook zeker voor de c20 gaan zelfs als je kan kiezen tussen c20 en c21 want de c20 loopt gewoon lekkerder op evo!
Spasta said:dat is natuurlijk voor elke setup anders.
bij mij en aantal mensen die ik ken met evo draait de c21 beter.
ik zeg niet dat het daarom bij hem ook zo zal zijn maar om nou direct te zeggen dat een c20 per definitie beter draait op een evo dan de c21 lijkt me niet echt juist.
verder ziet het er allemaal orgineel uit, ben benieuwd wat het eindresultaat gaat opleveren
buffel said:hij zou naar wat ik gehoord heb op een evo uitlaat getuned zen en volges xsh in optimale omstandig hede 15500 toere draaie
Hou me ff op de hoogte met legale meeting anders wil gerust ff helpje doen en ken nog wel mense
buffel said:hij zou naar wat ik gehoord heb op een evo uitlaat getuned zen en volges xsh in optimale omstandig hede 15500 toere draaie
Hou me ff op de hoogte met legale meeting anders wil gerust ff helpje doen en ken nog wel mense
heeft jasper me zelf verteld maar vond dit ook onoemelijk veel maarja we zulle wel zien als het af is wel spijtig voor hem dat hij juist evo laat tunen nu er nieuwe isF15 DD said:n0hh, jullie gaan dr nog op in ook:L
Mooi projectje!
Succes
[..Martijn..] said:ik zou eigenlijk voor geen van beiden gaan, ik zou voor hebo racing of krd f1 gaan
edit: als xsh je cil getuned heeft, vraag je aan hun welke pijp ze jou aanraden
buffel said:hij zou naar wat ik gehoord heb op een evo uitlaat getuned zen en volges xsh in optimale omstandig hede 15500 toere draaie
Hou me ff op de hoogte met legale meeting anders wil gerust ff helpje doen en ken nog wel mense
Witte_@_SR said:evo uitlaat draait nooit of te nimmer 15500 toeren...en ik denk dat die cilinder dat ook niet leuk vind. ik GOK (maat van me had ook evo pro race special tuned) dat ie rond de 14,5K max draait