Steven#36
Twins Racing
Ik heb zo een even wat rond gesearched maar alle runner180 tuning topics hebben de eigenaardige eigenschap, om na wat verschillende menigen ineens in het niets te eindigen...
Bij deze wil ik dus weer eens een verse aan maken
Maar goed, ik heb vandaag een runner180 gekocht, 2t natuurlijk 8) die al voorzien is van een malossi cilinder en een 25 mm carb, bovendien heb ik er nog een uitstekende stdd cilinder bij, ruimte genoeg om wat te gaan exiprimenteren dacht ik zo...
Hij gaat dagelijks gebruikt worden dus hij moet gewoon betrouwbaar blijven...
Nou schijnen alleen die carters doorbreek neigingen te hebben? of is dit alleen bij de oude sd types? ik heb dus een nieuw type met schijf achter.
Is er ondertussen al een beetje bekend welke uitlaat het een beetje leuk doet op een (al dan niet bijgewerkte) mhr/stdd cilinder?
Houdt de stdd krukas dit?
Hoe houdt het carter zich bij evt tuning? (enkel bijwerken aan de spoelkanalen)
Meer dan de cilinder, carb en uitlaat (en evt die malossi koppeling en vario) ga ik overigens niet veranderen (dus ook stdd filter).
Dan nog even over de voovork, deze vertoont licht lekkage sporen (welke runnervork niet) dus nou kan ik er wel even nieuwe keeringen in zetten om hem weer fris te maken maar zijn er ook alternatieven voor de stdd vork? (niet de malossi, die is me te duur)
Heel verhaal, maar goed, misschien dat er weer mensen zijn met nieuwe tuning ervaringen op 180 gebied, ik ben benieuwd.
Steven
Bij deze wil ik dus weer eens een verse aan maken
Maar goed, ik heb vandaag een runner180 gekocht, 2t natuurlijk 8) die al voorzien is van een malossi cilinder en een 25 mm carb, bovendien heb ik er nog een uitstekende stdd cilinder bij, ruimte genoeg om wat te gaan exiprimenteren dacht ik zo...
Hij gaat dagelijks gebruikt worden dus hij moet gewoon betrouwbaar blijven...
Nou schijnen alleen die carters doorbreek neigingen te hebben? of is dit alleen bij de oude sd types? ik heb dus een nieuw type met schijf achter.
Is er ondertussen al een beetje bekend welke uitlaat het een beetje leuk doet op een (al dan niet bijgewerkte) mhr/stdd cilinder?
Houdt de stdd krukas dit?
Hoe houdt het carter zich bij evt tuning? (enkel bijwerken aan de spoelkanalen)
Meer dan de cilinder, carb en uitlaat (en evt die malossi koppeling en vario) ga ik overigens niet veranderen (dus ook stdd filter).
Dan nog even over de voovork, deze vertoont licht lekkage sporen (welke runnervork niet) dus nou kan ik er wel even nieuwe keeringen in zetten om hem weer fris te maken maar zijn er ook alternatieven voor de stdd vork? (niet de malossi, die is me te duur)
Heel verhaal, maar goed, misschien dat er weer mensen zijn met nieuwe tuning ervaringen op 180 gebied, ik ben benieuwd.
Steven