Runner 180 - 210cc Fabrizi kit (eindelijk!)

tupac_shakur121 said:
:r :r wat is die uitlaat lelijk. en fabrizi schijnt veel zachter tegaan dan malossi. maarja zolang niemand het probeert weten we het ni ;)

sorry hoor, maar ik weet niet waar je die uitspraak op steunt...
de cilinder is net verkrijgbaar !!!
 
tupac_shakur121 said:
:r :r wat is die uitlaat lelijk. en fabrizi schijnt veel zachter tegaan dan malossi. maarja zolang niemand het probeert weten we het ni ;)

Wat is er lelijk aan die uitlaat :?

Wat jij bedoelt is wss. omdat de 80cc Fabrizi minder toeren maakt als een 70cc MHR? Minder toeren hoeft niet altijd negatief te zijn, vooral niet met een 4mm grotere slag.

Ik weet niet of deze 210cc Fabrizi een grotere boring heeft als de gewone 180cc's of dat ook deze Fabrizi een (erg) grotere slag heeft...?
 
TuNiNg MeMbEr said:
ziet er leuk uit :) aleen jammer van 1 zuiger veer :X

Dubbele zuigerveer heeft alleen zin onder de 5000 toeren ongeveer. Daarboven boeit heb je amper last van he lek verlies. En aangezien een scooter een vario heeft komt hij er toch amper onder :+

Cilindertje zou opzich best rap moeten zijn als ik dat zo zie :p
 
BierBlik said:
Kan deze cilinder ook op een Runner 50cc? Liggen de tapeinden evenver van elkaar en is dit dus mogelijk?


nee :p

maar het complete runner 180 blok past wel , ontsteking enzo moet denk ook wel passen

edit 3 : sorry , sliep nog :|
 
Eindelijk eens een cilinder met fatsoenlijke spoelkanalen en een vlinderpoort. Alleen jammer van die gigantische boring en slag, dat kan dus nooit veel toeren maken.
Maar er zal ongetwijfeld veel meer uitkomen dan die Malossi cilinder die practisch hetzelfde presteert als je standaard cilinder...
 
Joël said:
Eindelijk eens een cilinder met fatsoenlijke spoelkanalen en een vlinderpoort. Alleen jammer van die gigantische boring en slag, dat kan dus nooit veel toeren maken.
Maar er zal ongetwijfeld veel meer uitkomen dan die Malossi cilinder die practisch hetzelfde presteert als je standaard cilinder...

En waarom kan dat nooit veel toeren maken??

ZOver ik weer draaien de 125cc 2t machines ook gewoon 14K
 
Een slag van 54,5mm voor de RS125
Een slag van 52,0mm voor de Runner 180

Idd de slag van de Runner is kleiner dus maakt dat geen donder uit. Alleen de boring verschilt iets , maar dat zal niet van dusdanig belang zijn dus moet je met de goede configuratie gewoon 13.000 rpm kunnen draaien
 
Back
Top